petek, 2. januar 2009

Kreativen x naslov

mood: ustvarjalno

Ne samo, da sem polna idej, še razganja me 100 na uro...

Drugače pa danes visim na dveh računalnikih hrkati. Na malem tipkam po msnju, prenašam tja Gosspi Girl in iščem codec-e in tipkam tudi to objavo za blog. Na velikem pa ustvarjam v PS-ju, visim na forumu in poslušam musko. Priročno je to , da ko veliki crkne na vsake 10-15 minut se jaz še vedno lahko dopisujem po msn-ju in tudi brskam po internetu.

Drugi ne tako srajni desni prst na levi nogi mi je zaspal. Ne me vprašat kako je to možno, ker še sama ne vem.

Remi sem zmagala.

Pikec na desni in medo na desni desni.

Včeraj sem imela cel dan občutek, da je sobota, tako da je danes za moje pojme nedelja. Imam pa srečo, ker se še vedno samo petek.
Drug teden bi šla v Ljubljano ampak nekako se mi ne da imeti pouka. Pojma nimam kaj bi morala še narediti za šolo.

Natasha Bedingfield - I Bruise Easily

1 komentar:

Jasna pravi ...

Dej no mir, šola je tabu tema do nedelje, ko bo PANIKA (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...