petek, 13. december 2013

Rokovniki KONOČZASPI

Včerajšnja zgodba in včerajšnje veselje se nadaljuje…
Rokovnike imam. KONOČZASPI rokovnike. Za prihodnje leto!
Noro!
Celo zbirko le teh.
Želela sem narediti koledarčke in jih poslati v svet. Pa pridem do sklepa, da danes noben ne rabi več koledarjev, ker jih dobiš že povsod. Sem pa razposlala naokoli nekaj sporočil in dobila vsaj pozitiven odziv.
Prav iz tega pozitivnega odziva in ideje, se je stvar odvila naprej. Sicer ne vem kako, da nisem pomislila na to.
Skratka bilo je tam v mailu, zapisano. In zasidralo se je v mojih možganih. Kaj, če bi? Kaj, če bi res naredila planerje?


Zagrabila sem za idejo. Še bolj kot to, sem zagrabila za delo. In en vikend, da se je vse razvilo. Bilo je kot, da sem imela že vse na pol pripravljeno, da je vse samo čakalo name, da vse spravim skupaj. Da dam obliko. Da dam podobo in ustvarim nekaj luštnega.
In tudi to sem naredila.

Vsak je podprl mojo idejo. Vsak je z navdušenjem pregledal vse. Vsak mi je dal pozitiven odziv. In še sama sem bila presenečena. Tudi vse predloge za popravke sem vsrkala vase in jih preoblikovala. V boljše. V bolj praktično.


In pred menoj na računalniku se je znašla podoba. Od ideje do izvedbe so pretekli trije tedni. Zgolj je bilo potrebno, da sem z največjim navdušenjem v roki držala izdelek, ki sem ga oblikovala z največjim veseljem.
Mojim ilustracijam živali sem vdahnila življenje. Želela sem dodati praktično vrednost in uporabnost rokovniku in ga prilagodila uporabnici rokovnika. V tem primeru sem dodala take malenkosti, ki sem jih pogrešala drugje in katere sem si potem sama ustvarjala v svojih rokovnikih. Dodala pa sem še tisto malenkost več. Dodala sem pridih slovenskega.


Z veseljem sem dopoldne preživela v knjižnici po tistem, ko se mi je utrnila ideja, da vse skupaj lahko obogatim s slovenskimi pregovori in reki. In izpisala sem si jih tri strani v zvezku. Izbrala pa dvanajst kandidatov. In še enega za začetek.


Skratka, ko pogledam ta proces še sama komaj verjamem, da se je zgodil. Da sem uspela nekaj narediti. S srcem in dušo. Zase in za vse vas. Da vam polepšam načrtovanje prihodnjega leta.

Pet naslovnic. Dvanajst živali. Govorijo vsaka svojo zgodbo.
Več o vsem skupaj lahko preklikate na Facebook strani konočzaspi.

Tele luštne rokovnike pa dobite v Babushka Boutique. Na Gosposvetski 8 v Ljubljani.
Morda so ravno zate ali pa kot prikupno darilo, ki bo razveselilo marsikoga.

Taylor Swift - Enchanted



Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...