sobota, 14. december 2013

Musaka

Kako pravzaprav dolgočasen dan je šel mimo, se zavem šele zvečer. Leže v postelji.
Ko gruntam in ugotavljam, kaj je bilo danes dobrega.

Moj svet se je sedajle zavrtel okoli rokovnikov in še vedno se vrti v tej smeri. Hitro sem se spravila še to dodat na spletno stran.
Tudi Babushka je delila to z vsemi oboževalci na socialnem omrežju.
Če se malo ščipam, a je čudno?
Vesela sem. Da sem svoj izdelek spravila v svet in ga delila z vsemi vami. Poleg tega pa je to šele začetek moje zgodbe. Tu so se mi na široko odprla vrata.

Rokovnik za 2014.

Musako sem ustvarjala. Prvič.
Ni šlo ravno po načrtih. Čeprav je vse izgledalo precej optimistično. Ampak, ko so vsi sedeli za mizo in jedli mogoče malo kakšen aldente krompir, so bili pametni. Prej pa nikjer nobenega. Samo jaz in recepti ter navodila na spletu. Mogoče sem predebelo narezala, mogoče sem premalo kuhala. Jaz nisem bila čisto zadovoljna, ampak se je pojedlo. Precej, skoraj vse, kar nisem pričakovala. Moj svet je bil malo razkuhan, za razliko od krompirja.
Ampak je bilo pa vse skupaj zelo musakasto izgledajoče in dišeče. Vsaj nekaj.
Vaja bo pač morala narediti mojstra. Tako. Se bom že naučila.

Cele dneve sem za računalnikom. Cel čas imam nekaj za delati. Ali nekaj gledati. Ali nekaj brskati.
Sploh si ne znam vzeti odmora, ker me je strah, da me bo ujel ali povozil čas. Dan ima včasih malo premalo ur.
To se mi zdi, da potem dnevu da tisti "dolgočasni" del.

Tony Christie - Amarillo



Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...