ponedeljek, 30. december 2013

Še zadnji dnevi starega leta

Še malo pa bomo obrnili nov list, za novo leto.
Torej jaz zadnje dni leta preživljam v dobri družbi, bolj lenobno, na izi. Ter v družbi filmov.
Tudi vreme zunaj je takšno. Da preživljaš večere ob lučkah s smrečice in kakšnemu Harry Potter filmu, ki se vrti po televiziji.

Danes sem celo popoldne, ustvarjala v kuhinji.
Jutri moram stati ob strani gostitelju, pa sem rekla, da bom pripomogla s sladkimi rečmi. In aperitivom.
In priznam, utrujena sem in vidim samo še posteljo.

Nekaj se peče.

Ves čas sem na cesti. Ves čas sem nekje razpeta med dva kraja. Malo doma, malo na obisku.
Seštevek je pokazal, da sem v dveh mesecih in pol prevozila pet tisoč kilometrov z novim avtomobilom. Toliko sem jih sicer naredila komaj v enem letu ali nekaj takšnega. S starim avtomobilom. Sedaj pa sem ves čas na cesti.
Ampak ni mi hudega. Uživam v vožnji, med vožnjo in vse skupaj jemljem kot eno veliko svobodo. Tisti trenutek, ko je pred seboj cel svet in se v teoriji odpelješ prav kamor ti srce poželi, ampak srce želi in pozna samo eno pot. Tisto, ki pelje po ljubljanskih obvoznicah.

Posluša se mi OneRepublic.
Če bi šla še na kakšen koncert, bi šla morda prav na njihovega.

Kako je šel vikend mimo, skoraj ne vem. Malo tu. Malo tam.

V soboto smo šli gledati Hobbita. Tisti drugi del.
The Hobbit: The Desolation of Smaug.
Ja, dva dni zapored sem gledala Hobbita. Sedaj pa moram čakati. Prvi del se mi je zdel vizualno privlačnejši, drugi je bil zame preveč temačen. Ampak ne rečem pa, da ni bil dober. Teli 3D efekti so kulj. Tisto zlato v kombinaciji z zmajem. Sodi so bili izredno trpežni, ampak so poskrbeli za malo smeha. In očarali so me gozdni vilinci s svojo spretnostjo. To, o filmu.

Za nedeljo sem pa naredila kosilo in ga odpeljala s seboj. Saj pravim, da sem cel čas na cesti in švigam gor in dol. To je bil ta včer za še eno tako fantazijsko tematiko, ker je Harry Potter vedno odlična izbira.
Harry Potter and the Half-Blood Prince.
Kljub vsemu in kljub dejstvu, da preferiram knjige, se tudi filmom ne odrečem.
Predvsem tisti sceni, ko Ron sanjari pred oknom.

OneRepublic - Something I Need



Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...