sreda, 25. december 2013

Zelo pridna

Leto je naokoli in pred vrati se je zopet znašlo božično jutro.
Tokrat z darili in vsem kar pride poleg. Res se je pod smrečico bohotilo daril. Predvsem, ker nas je vsako leto več. Ali tako nekako.
Skratka bila sem tako blazno pridna, da sem videla kar dva paketka, plus še enega in še vrečko poleg.
Waaaw.

Pridno smo bili.

Tisti moment, ko se lotimo odpiranja daril. Tisti moment, ko si za trenutek spet otrok in je ves svet eno veliko veselje.
V prvem paketku me je čakala denarnica. Tista, ki sem si jo enkrat pred tem ogledovala, ampak sem so rekla, da jo naslednjič vzamem.
No, skratka ravno včeraj, sem prišla do sklepa, da je sedaj prejšnja odslužila svoje in je nekako razpadla na prafaktorje. In je skrajni čas za novo.
In nova me preseneti na božično jutro. A ni zanimivo?
Pa že zadnjič je bilo tako nekako s flaškami.
Pravzaprav hecno. Vsi smo dobili denarnice za božička, ker smo lahko tekmovali kdo ima bolj uničeno. Tako, da v novo leto z novimi denarnicami za nove priložnosti in zaslužke.

V drugem darilu se je skrivala snežena krogla z napisom "Najboljša sestra". Kaj takšnega!
Prav simpatično.

V tretjem paketku se je razkril jing jang komplet skodelice in krožnika. Čudovito vse skupaj in sedaj je ta komplet za naju.

V vrečki pa so me čakale same fine malenkosti in med njimi tudi kabel, ki je prepotoval pol sveta.

To pa neverjetno ni bilo vse! Saj pravim, da sem morala biti res izredno pridna. Še vrečka za darili je bila pri mami. Nekaj za balo, pravi mama.

Potica in tatarski biftek. Jedi, ki smo jih imeli za zajtrk in večerjo in vse vmes.
Pa družinski trenutki ob igranju igric na tablici. Ob kartnju in preizkušanju besednega zaklada. Skoraj sva zmagala, nekako smo igro vsi končali kot zmagovalci, saj se je vse skupaj izenačilo. Ampak super team sva in nasmejala sem se, ko sva gledala drugo polovico risanke Despicable me 2.


Newsong - The Christmas Shoes



Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...