sreda, 18. december 2013

Nova steklenička za vodo

Tista klavrna zgodba od včeraj z razbito Flaško, je v današnjem dnevu dobila čisto drugačen epilog.
Ta epilog je začetek nove, drugačne zgodbe.


Prispel je paketek z Equa stekleničko. Tisto, ki sem jo naročila pred dobrim mesecem. Ob navdušenju nad motivom nageljna in v podporo ob projektnih sodelovanjih.
Prispela je moja La Viva Vera for Equa steklenička. Oranžna. Z nageljčkom. In še s printom motiva.
Prav luštno izgleda. Malo precej  me je strah, ampak res upam, da bo imela ta srečno zgodbo. Brez konca.
Takrat mi je bila všeč sam predstavitev, sama ideja delovanja s slovenskimi vzorci in seveda nagelj za vzorec. Kako ne bi?
A ste videli vse skupaj?

Zamenjava.

Podpiram takšne projekte. Upam, da bo v prihodnosti tudi kakšen moj tako luštno fin.

Ta dan je tak zanimiv. Moram dodati.
Prespala sem faks. Vsaj slabo polovico.
Očitno se tudi meni kaj takšnega zgodi in spuščena ruleta ni ravno fina. Vem, da sem slišala budilko, ampak očitno nisem pritisnila na dremež. Ker sem v trenutku podremala še malo in nato zaspala. In ko sem se zbudila nekaj pred deseto je bil v sobi še vedno tema. Kar mi je bilo čudno. In potem se je vse odvrtelo in bilo mi je jasno, da je ruleta spuščena in da je ura že veliko več kot bi smela biti.
Do Trzina pa se mi ni več splačalo. Sem se pa lotila tistega, kar moram oddati v petek. Tudi kakšen takšen dan prav pride.

No, in ob dejstvu, da sem se naspala, me je potem pričakal zgoraj omenjeni paketek.
Poleg tega mi je še Pepermintova gospodična pustila komentar, da moj rokovnik najdete tudi med Siolovimi članki. Iiii.
In ja, stvari so se obračale na bolje. Tudi štiriminutni klic na hitro. In vse čudovito ivje na drevesih. Jaz pa brez kartice v fotoaparatu.

John Mayer feat. Katy Perry - Who You Love



Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...