petek, 12. september 2008

Hlajenje z dežnimi kapljicami

mood: pa naravnost fantastično, super

Pa ravnokar sem prišla domov iz Ritma mladosti. Bilo je res noro dobro.
Tako, da sedaj se mi še malo pleše in poje, samo mora iti spat, ker grem jutri na stričevo poroko.

Sicer je dogajnje zmotil dež, jaz sem se sicer na srečo v tiste času nekako zadarževala v Koloseju. Sicer pa je bilo noro dobro. Dogajal nam je. Plesal se nam je. Skratka fantastično.

Zablujena je bila. Omar je bil. Bohem. Stereotipi. Društvo mrtvih pesnikov. Kingston.
Te sem slišala. Pa tudi malo Neishe.

Ubistvu bi lahko vsaj trole malce pogosteje organizirali. Ker smo na trolo - 27ko, čakali eno uro!? ali pa še več. Tako, da smo na koncu nekako pristali na 7ki.

Skratka družba je bila super. Srečavala sem ljudi čisto nepričakovano. Brez, da bi se dogovorili ali kaj podobnega, čisto tako slučajno sem naletela na njih.
Najprej na Heleno in Moni, potem sem videla Ano :D in Moniko... pa Urško pa tudi na Laro sem čisto po nesreči naletela.
Verjetno, če bi se menile se ne bi našle, ubistvu verjetno bi se po daljšem iskanju.

to je arheološke najdišče - pogled na kanalizacijo in ostanke ceste

Ja pred tem sem bila pa še prej v Ljubljani, ko sem bila v šoli (ja vmes sem šla za pol urce ali malce več domov - kosilo pa se preoblečt, odložit torbo in tako).

Bili smo na arheološkem najdišču, nasproti Križank, kjer gradijo NUK2 ali nekaj takega, ampak sedaj še izkopavajo in raziskujejo, ker so našli ostanke Foruma v Emoni. In tako smo dobili razlago in si ogledali razne predmete, ki so jih našli. In so ugotovili, da so našli najbolj ohranjene v "dreku" - pač je potekala kanalizacija tam.

Pa zjutraj sem spet uživala na pogledu na vzhodno nebo, kjer se je sonce pripravljalo na vzhod in je bilo čarobno.

jutranje nebo - ampak na fotografiji ne izgleda tako lepo kot v resnici - nekako prikrito sem slikala z mobitelom

Ubistvu, če potegnemo črto je bil ta dan naravnost čudovit in fantastičen :P
Sedaj pa grem samo še spat vas pa prepuščam naslednji pesmi, ki mi je šla nekaj časa potem po glavi (ker je nastopil med Zablujeno in Omarjem ali nekaj takega).

Nejc Lombardo - Zavrtela sva svet

1 komentar:

Unknown pravi ...

ja čist ponesreč že takoi na začetku na glavni pol pa še u meku;) ana*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...