sobota, 27. september 2008

Bralne urice

mood: zmozgano

Že cel dan berem knjigo za domače branje, ki mora biti prebrana do ponedeljka, pa nisem prebrala še skoraj nič. Mislim imam za prebrati še malo manj kot polovico in to že berem cel teden. Danes sem že enkrat zaspala zraven.
Pa izmenjavamo si fotke iz Benetk, kar je kar počasen postopek.
Sem pridna in sem oprala že vse cunje, ki so bile v košu za perilo.
Od kosila pa ni bilo kaj dosti, saj se mi nič ni dalo.
Ja starša sta šla v Nemčijo po eno stvar, neki podobnega ogromni grafični tablici. In jaz naj bi šla prvotno zraven, ali pa saj v Avstrijo ampak je prišlo do zapletov tako, da sem ostala doma.
Ja zjutraj sem imela jutranjo telovadbo, pač plesala sem po stanovanju.
Namen sem imela risati avtoportret. Samo nekako ni uspelo. Prišla sem samo do nosa, ustnic in enega uča. Pred tem sem ga pa že enkrat celotnega zradirala. In to me je za trenutek iz neznanih razlogov rahlo napsihiralo.
Ampak saj bo. Recimo.
Tako, da jutri bom mogla vse narest - teoretično. Za prakso bomo pa videli kako bo...

Ugotovila sem, da mi sedaj Googlov Translate tudi slovenski prevod... zanimivo...

Carla Bruni - Quelqu'un m'a dit

Original. Angleško. Google translate besedilo :P

1 komentar:

tjaši pravi ...

Kniga za DB---mam še 200 strani.... enostauno ubija..učki me pečejo..itd:S...zto sm tt zj ubistvu na htir mal prletelea na blogc...
ja fotke..to je res dolgotrajn postopk..hehe..

glede avtoportreta pa...ojoj... to mene preveč PSIHIRA...js sm ga že prejšn viknd narisala sm je za nč..in ga morm(hočm) še enkt:S...
užiwi....

joj ta vinkd je kr en...preveč je za delat...

ampak smiling..:)..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...