nedelja, 21. september 2008

Čuden dan

mood: čudno, napsihirano

Danes je čuden dan. Absolutno.
Imela sem nočno moro. Sanje v sanjah. In potem še ene sanje.
Grozno.
Že včeraj sem hotela gledati Brez povratka 3. Ampak je bila hitrost prenosa prepočasna. Zato sem ga lahko šele danes.
In dejansko sem imela sanje šele pred filmom, ne bi rekla, da bi najprej pogledala film in imela to moro ampak sem najprej sanjala potem pa pogledala film.
Pa ubistvu ne vem iz kakšnih razlogov sem včeraj hotela videti film. Samo očitno se zgodi vse z namenom, ker se je razlog šele danes pokazal in je bil počasen prenos in vse skupaj namerno.

Ker drugače ne gledam grozljivk. Jih ne maram. Ker bi me preveč napsihirale. Ker ponavadi stvari uzamem preveč resno. Tako, da ja.

Prehitro javlanje na telefon me preveč šokira, zato se zgodi, da pozabim zakaj sem sploh klicala. In ljudje so preveč zaposleni...

Dan D - Voda

1 komentar:

Jasna pravi ...

Ej, mene čiz zmede, če se kdo oglasi po prvem pisku O.o

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...