nedelja, 7. september 2008

Gospodična slaba volja

mood: bo za preživet

Pač napis v izložbi trgovine Tally Weijl - "Tally Jeans Teden" in to se mi je zdelo blazno čudno. Mislim tist teden nekako sploh ne paše zraven.

Na mojem playlistu so se danes znašli naslednji izvajalci:
  • RBD
  • Britney Spears
  • Bepop
  • Sugarbabes
  • Jennifer Lopez
Saj je vmes tudi kaj pametnega, ampak mi gre na slabše. Saj naslednjič bo pa Zablujena, Dan D, Siddharta, Vlado Kreslin, Niet in podobno.
Aja pa celo jutro sem poslušala Danijelo. Ker mi je ustala v glavi, ko sem včeraj poslušala radio Belvi, ki je imel praznovanje. Tako imenovano Noč radia Belvi, ki je vsako leto na začetku septembra in nastopajo znani slovenski pa tudi tuji izvajalci.
Najprej so me bolela ušesa, ko je pela Sanja Grohar tuje predvsem hrvaške hite. Obup. Za povrh vsega je zapela še Aspirin. Ja to je res naravnost fantastično (sarkastično mišljeno seveda, da ne bo pomote).
Potem je bil Omar. Pač Omar.
Naslednje pa se spomnim Danijele. Ja mislim, da je kar naredila žur, vsaj tako je bilo čutiti po vzdušju, ki je prihajal iz direktnega prenosa izpred centra Sloga na Primskovem.
Najbolj se mi je pa potem nekje v spominu shranila naslednja pesem:

Danijela Martinović - Marke nemam

1 komentar:

Jasna pravi ...

O bog se te usmili, ta muska je KATASTROFALNA :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...