ponedeljek, 22. september 2008

Jagodni jogurt

mood: zmrznjeno, skuhano in zdolgočaseno

Ne vem kako mi uspeva vse to hkrati, ampak nekako gre.

(moj rdeč plašček in tjašina roza rutka, ki se tepeta na Tjaši :P)

Sicer je bil potek dneva in današnje jutro čisto drugačnega razpoloženja, kot je zdaj.

(kolesa iz kota - po ugotovitvi, da bi bil v tistem trenutko fotkar odlična stvar)

Že zjutraj je bilo super, ko sem vstala šele ob pol osmih, ker sem imela direkten prevoz do šole. In poplesavala sem po hiši na pesmi od Abbe iz Mamme Mie (Honey, Honey in Dancing Queen).
Potem pa je sledila zabavna vožnja v Ljubljano z mami. Ko so bli vsi na cesti neke vrste pr*sci. Smeh, veliko smeha.

(kdo je zj čist fansi? pa Lara ne zaspat :P)

Potem je pa naslednji večji, ubistvu največji naval smeha. Pri malici.
Jagodni jogurt. Netekoč. Brez žličke. Smeh, obilica smeha. Toliko smeha, da smo komaj kaj pojedli. Ampak nam je uspelo. Z "izpahnjenim" vratom ter improvizirano žličko iz pokrovčka.
In to v kotu, na dokaj javnem mestu. Kjer so nas vsi videli. In potem je naš Prijazni človek (Jogurt - drugačne neznano kdo) odnesel naše ostanke, se pravi papirčke in jogurtove lončke.

(moja super, improvizirana žlička iz jogurtovega pokroučka, čist preveč hudo ane?)

Sedaj pa grem tudi jaz brat moje domače branje naprej saj sem ravno končala s peto sezono Gilmore girls. In pa danse je naprej še Gossip girl, četrti del.

Amanda Seyfried (Mamma Mia) - Honey, Honey

3 komentarji:

Jasna pravi ...

Arafatka & plašček <3

Pa kar kakšen kolo bi odpeljala ^^

tjaši pravi ...

Hehe... kr na dveh fotkah jst...joj joj ka pa dovoljenje zato?:P:..hec hec...no no kdo je fancy pa kdo ne to je pa druga stvar:);)...
drgač pa ja..dans je ful zabaven dan...poln smeha...in lepih trenutkou:)..

užiwi...pa (s)mej se!

Kaja Zalokar pravi ...

js sm si dovolila kdo pa drug... am ti si bla k si bla u mojmu prekrasnmu rdečmu plaščku :P drgač pa ja raj ne bi o tem :P

za odpeljevanje koles pa na tvojo lastno odgovornost k to so kolesa na notranjem dvorišču u naši šoli :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...