ponedeljek, 15. september 2008

Domače branje

mood: živčno, tečno

Pa zakaj za vraga imamo domače branje? Pa zakaj za vraga imamo domače branje s tolkimi podrobnostmi?
Zdajle že 4 ure se ukvarjam samo s tem ********* domačim branjem in sem napisala komaj nekaj o avtorju in eno poglavje in pol. Imam pa še dva in pol in pa zunanjo/notranjo zgradbo, opisi oseb in podobno.
Pa saj si to ne bo nobeden zapomnil. Zakaj?

Očitno bomo začel s "šutom" za prvo oceno. In pa še na piki me bo imela, ker nas prejšni četrtek ni bilo na slovenščino, ker smo mogle deliti malico. Fantastično ane?

Oki diham...

Sicer pa je bil danes teoretično mrzel dan. Meni se ni zdel :P pa poslušala se mi je Dan ljubezni (treba jo bo naložiti na mobi). Važno, da sem si med odmorem grela rit v naročju.
Pa da sem naletela na ljudi čisto po naklučju. Ene sem zjutraj strašila spet, na druge pa naletela na poti nazaj na glavno.

Ja takle imamo. Sedaj pa recimo, da neham jamrati in se spravim delati naprej. In recimo, da preživim jutri. Recimo...

Bohem - On je jaz

3 komentarji:

Jasna pravi ...

Šola sucka največ XD. Mislim, deeeej, ljubim ene ljudi, toda ostalo? Fuck off.

Svinjsko mrzlo je, aveš :D Dve majici in jopica in jakna in me je ZEBLO >.<

Kaja Zalokar pravi ...

js pa sam majco pa en čist tank plaščk pa me nč ni :P

ma brezveze prou preveč zahtevajo od ns k nakonc bomo itq use pozabil tko d sploh nwm ka je fora pa matura res ni najpomembnejša stvar v našmu živlenu..

La_La pravi ...

kaja kaja optimizm ti je padu...naj te spravim v boljšo voljo...js sm dele pršla dam popolno prezebla in izmučena, sm u knigi 20 strani naprej k učer, db je pa tok napisan k u sql...seprau mankajo še opis in izpis oseb ter mnenje...in js nej bi to nardila...

poudarek na nej bi ker se mi ne da in grem spat...

drgač pa dons u križankah blo noro<3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...