torek, 12. avgust 2008

Napad in izpad

mood: hecno

Vsi me napadajo s prevečimi vprašanji.

Maffine sem spekla. Čajčka sem pila. Klepetala sem po telefonu. Pred tem sem imela pa izpad in se opravičujem za ignor :P


Danes sem imela napad in sem 2 uri nonstop poslušala Bepop in prepevala zraven. Vse to seveda ob skakanju gor pa dol po kuhni, sobi, dnevni in podobno.


Zdajle pa imam napad RBD in poslušam že kakšne pol urce samo to.


Fotošuting maffinov je bil neki minut nazaj in jih proti spečeni količini že drastično primankuje.

RBD - Inalcanzable

2 komentarja:

tjaši pravi ...

mmmm...morm rečt da zgledajo okusni tejle zalogajčki...me kr mal na Gorenjsko vleče:):)..

No pa Bepopov ne bi glih poslušala;)...
hehe..

hugg**

Kaja Zalokar pravi ...

če pridš ke bliz krana se oglas :P

bepop je pa po nwm kokmu cajtu čist zabavno poslušat

pa hugg teb nazaj :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...