ponedeljek, 11. avgust 2008

Specializiran amater

mood: smeh

Smehi po msn-ju. Kotte ne smem omenjat. Nisem jaz nič kriva.
Ja ja tole je kar zabavno. Vsak dan kakšnega novega spoznaš. Sploh iz Krškega :P

Aja pa sedaj lahko naredim reklamo za art-telenovele ... ker se po novem povišana v admina... očitno sem res pridna


Morje upam, da bo. Katerokoli.
Jutri grem v Ljubljano, če mi bo ratalo.


Pa očitno imajo moje objave na blogu vpliv na ljudi, ker si potem nekateri naredijo kakav :P

Danes sem ustvarjala mafine po dolgem času. In pa čokoladen kolač, ki je še vedno ujet v pekaču in noče ven.

Poslušanje Bepop-a. Smeh...

Bepop - Komaj čakam

4 komentarji:

tjaši pravi ...

važn da poznaš vedno več folka iz krškega....nekoč boš mogoč krčansko dekle;)...

drgač pa mafine bi jst tut jedla ja:):)..
njami njami..

ja na morje pa PEJTE!!!!..pa lepo se mejte lah mi kak smms pošlete... sam ne preveč da ne bom še bol žalostna k ne morm zram:)..

tjaši pravi ...

ja pa prej sm spregledla naslou....GENIALN JE:):)

Jasna pravi ...

Oooooh.

Kakšen užitek je bil prebrat 9 postov s polno lepega lepega lepega slikovnega materiala.

Kaja Zalokar pravi ...

seveda le kdo je kriv za naslov...
sj se mormo zment no...

pr men je pa vedno velik slikovnga materiala, če se le da :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...