sobota, 2. avgust 2008

Računalniški freak

mood: neprespano in rahlo nezaspano

Ura je toliko, da bi morala biti zdajle še vedno v svetu sanj in ne tukaj pisati objave. Ker čez nekaj ur odhajam na Roglo.
To pomeni, da bom nekako odrezana od sveta. Kar bi mi mogoče nekako koristilo. In Urška gre z mano. In tisto včeraj očitno ni zadnja objava.

Ne morem zaspati, ker mi je vroče. Imam odprto okno ampak ni zraka. Šla sem pit. Ni pomoči. Samo premetavam se. Možgani pa tudi kuhajo s predelavo informacij.

Ugotavljam, da včasih "preveč" vem o računalikih. Ubistvu nekaj preveč za povprečnega uporabnika, ampak vseeno premalo za tistega, ki oblada.
Ubistvu skoraj vedno znam rešit problem, ki ga imam/imajo z računalikom. Ugotavljam, da mi je to dejansko v nekak užitek.
In znam uporabljati Google. Google je zakon. Sploh, če veš kaj iskati oz. kje iskati, bolje kako iskati.
Kaj ura je 2 ponoči, to je čas za razne filozofske in nevemkakšne razprave.
Mislim, da me bodo v življenju spremljali računalniki.

Pač za dekle sem nekoliko bolj tehnične narave, kar nekatere preseneča. In v šoli, kadarkoli je kaj v povezavi z računalniki, vedno sem jaz tista na katero se obrnejo. Ker poznam največ stvari in imam izkušnje z reševanjem raznoraznih problemov. In vem "preveč" stvari.

Oki tole sedaj ne vodi nikamor. Recimo, da sem se malo ohladila in da grem nazaj spat, potem pa na drug konec Slovenije, nekam v višave.
Mogoče se javim, mogoče se ne.
Uživajte brez/ namesto mene.

Nelly Furtado - In God'sHands

2 komentarja:

Neja pravi ...

no uživi na rogli=)

Baaarb. pravi ...

Supr d veš tolk o računalnikih..skor usako težavo lahk rešiš sama :D

Fsm =*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...