nedelja, 10. avgust 2008

Nedelja

mood: opečeno

Tukaj sedim pod eno smrekco v parku in pišem tole (seveda so to zapiski iz moje beležke). Saj ne da so okoli samo smreke, ker so samo iglasti gozdovi naokoli.
Ker smo pač tako visoko (1500m ali neki taga) sem jaz "paniko" (zjbavanje) zagnala, da je že zelo redek zrak in da primankuje kisika.
Danes je tu planšarski piknik in se tre obiskovalcev.


Videla sem že ful kravic. Res naudušena pa to. Pač vozil smo se s štirisedo. Tko se 15min voziš pa gledaš kravce dol.


Pol smo pa pršli do jezerčka. Bilo je ful psov. Pa otrok (to na Rogli na splošno).
Tamau je skori v en potoček telebnu.

Skalir. Ni beseda (preverla zj). Boggle pa to.
Opekel me je. Zj sem pa čisto rdeča po rokah.


Korado in Brendi. Bi dala pesmco Katarina. Sam kaj, ko jo pa ni.

Korado in Brendi - Nocoj je ena lušna noč
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...