sobota, 9. avgust 2008

Doma

mood: končno doma

Pijem vročo čokolado, ubistvu vroč kakav s smetano. No, če smo natančni smetano z vročo čokolado/kakavom.

(kr slinte se)
Jutri bom probala napisat kaj o dogajanju na Rogli

Bistvo je, da mi nikakor ne uspe naresti vroče čokolade. In da imam rajši kakav. Sedaj pa grem še malo čajčkat.
Očitno sem še vsa premražena od Rogle.

Lučke imam. Iz Ikeje.

Iščem izvijače po celi bajti (če smo natančni sam v tem "štuku"). In sem najdla CD, katerega sem hotela videti ene naslove. Elastiko, ki mi jih drastično primankuje. Kuli, ki ima zanimiv način "prižiganja". Pa še črn kuli, ki pa tudi izginjajo neznano kam.
Ampak ne, da bi bil kje izvijač, ker je treba luč skupaj zašraufati.

Pred nosom sem ga imela. V torbi od notebooka, ki pa leži 2m stran na moji levi.

Moji novi sexi lučki sta sestavljeni. Kaja oblada vse :P


Čajčka sem spet pila (en tropski - zakon, sam ni tak kakor pa tist iz Turčije, jabolko) pa juhco jedla. Očitno uplivi hlada na Rogli.

Aja tole pisanje posta se je vlekl tko ene 4-5 ur, zato je tok stvari.

Oki tole iskanje pesmic za blog je zahtevno delo. Zle se je zavleklo na 1 urco. Ker tiste pesmi, ki jo iščem ni. Potem pa nekaj klikam, se spomnim kakšne in na koncu končam čisto nekje drugje kot sem hotela. Prvotno je bila mišljena Marta Zore - Povej mi zakaj. Ampak rezultat je drugačen.

Zuni je ognjemet. Iz Šmarjetne. Prou.

Quietdrive - Time After Time

2 komentarja:

Jasna pravi ...

Aaaaa.

Kakav ^^ jz bi tut, ampak je ura 0:47 in se mi niti slučajno ne da iti dol. Bomo jutri ... mislim, danes - ko se zbudimo.

Plus ... sexy sexy lučke, res ^^ če ti slučajno izgine rdeča, sem jo jaz odnesla (:

Unknown pravi ...

kakav za zajtrk... to bo tud uredu ja :D

oki tok d vem kdo je kriuc...
pa roza je :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...