sreda, 13. avgust 2008

Metuljčki na poti

mood: dogaja

Sprehod po dolgem času. Nekako so krive tudi objave na blogu nekaterih.


Nadenem si torbo čez rame in nasmešek na ustnice. Z lahkotnimi koraki krenem na pot. Misli mi poplesavajo po glavi. Na ustnicah pa nasmeh.
Vse nekako vidim skozi rožnata očala. Svet je preprosto čudovit.


Na poti se mi pridruži majcen bel metuljček. Poplesava okoli mene in me spremlja vse dol do vode. Jaz pa sem poplesavala po potki ob avtocesti. Kot vedno.


Odtrgam marjetico. Fotošuting. V roki. Ob listku. Visoko proti nebu.


Plešem. Ampak bi plesala. Z nekom nekje.


Avia Band - Ljubezen na prvi pogled

2 komentarja:

Jasna pravi ...

Marjetice, najlepše. Najbolj fotogenične, zame rahlo zasanjane. Ne vem pač, rada jih imam (:

In jaaa, svez je čudovit, res res res <3

tjaši pravi ...

svet je ččudovit...mi je ušeč;)...

joj dans bi mogla hodit lepo po gorskih koncih...pa je dž zaribu...drgač bi zj že bla naKorošici..in bi me čakala le še prekrasna Ojstrica...

ja ta 2. fotka je fuul dobra;)...

P.S. Moj fotkič pride u soboto baje;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...