sobota, 1. oktober 2011

Velik avto

Oktober. Uradno je.
Še list na koledarju sem zamenjala. In sedaj je tu Princesa Hijacinta.

In da bo še bolj uradno sem danes res bila na faksu.
Ki je bilo bolj opravek za mimogrede in nisem šla sama. Zgolj dvig potrdil, da sem zares študentka.
Sedaj sem bila nekje vmes in se mi je zdelo, kot da nimam nič otipljivega na voljo.
No, pa sem še enkrat v prvem letniku. Brucka. Nenavadno. No, takšen občutek.

Bili sva dve deklini v velikem temnem avtomobilu. Vožnja je bila nadvse zabavna stvar. Sploh, ko vse skupaj pride do krožišča v Tomačevem in osnovnih nakazanih smeri - levo, desno.
Nekje vmes me je pobralo od smeha.
Kljub vsemu se nama je uspelo uskladiti z znakovnimi signali in potovanje brez težav pripeljati na cilj.

Tam pa so ure minevale kot minute. Tam se je, po takem "naporu", utrujeno in kolegialno poležavalo. Sestavljalo.
Sestavljale so se nove sanje in začetki. Takšni - rožnati.
Še predno se je je uspelo dodobra pogledati na uro je bila ura čas. In to je pomenilo le še eno dogodivščino na poti.

Klop. Kje se je ta znašel se mi niti sanja ne.
Ne morem ga videti. Ne morem ga prijeti. Ne morem ga odstraniti.
V glavi se je podzavestno pojavil občutek slabosti in vrtoglavice. Na podlagi ničesar.
Kot če ti nekdo reče komar in te začne vse srbeti.

Presneta reč, ko mi nekdo pokaže nek video. Seveda ga moram imeti potem na blogu.
Čeprav niti ne vem, kako mi uspe vsakič najti neko pesem. In kako sem s tem pravzaprav začela. Ko enkrat prideš že tako daleč nima smisla nehati.

Enrique Iglesias feat. Pitbull – I Like How It Feels


4 komentarji:

Katarina pravi ...

Živjo!
Super blog z zanimivim razmišljanjem in super blog ki se je "čudežno" znašel pod mojo miško dan pred začetkom faksa. Da je naklučje res naklučje sem tudi jaz brucka všd-ja na vizualni smeri :)

Kaja Zalokar pravi ...

Kakšna naključja :D
Lahko samo še rečem 'hvala pa se vidmo jutr' :))

Katarina pravi ...

Sem na izredni, rahlo sm zamočila sprejemce -.- sem se odločala med ntfjem in všd izredno, pa sm se odločila za drugo. se pa useeno vidmo :)
čestitke za sprejemce za nazaj

Kaja Zalokar pravi ...

No js sem iz NTFja prešla sem in upam, da bo boljše :)
hvala. to je bla to moja želja že lani, ampak sem se lani odločila za NTF kot všd izredno (nenarejeni sprejemci)...
Sicer pa če me vidiš me pocukaj za rokav :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...