sobota, 15. oktober 2011

Oda jutru

Nadaljujem odo jutru. Ker so ta osupljiva in čudovita.
Sobota se je začela presenetljivo zgodaj in aktivno.


Prva stvar, ki mi je zjutraj padla na pamet je bila, da sem vstala in šla skozi okno pogledat, če je zunaj slana. Po ugotovitivi, da je, sem se spravila nazaj v posteljo. Poskušala spati nadaljnjih 10 minut in zopet vstala. Tokrat še bolj zbujeno in "zares". Nekako sem se odločila, da bom za družbo pri običajnem jutranjem sprehodu matere in kuža.


Sprehod v jutranji svetlobi in pokrajini obdani s slano in osvetljeni z vzhajajočim soncem.
En fotoaparat. Velik.
En kuža. Črn.
Dve dekleti. Premraženi.


Ovčke sem srečala. In z navdušenjem so pozdravljale. Prav prikupna bitja so.
Še bolj sem se jim posvetila nazaj grede. A le toliko, da nisem pustila druščine neučakane.
Lumpi je skakal in pozdravljal. Dejansko obstajajo štiri vrste labradorca. Še bel z rožnatim-rjavim smrčkom. Oh.


Ne vem ali še kdo to počne, ampak midve z mami obredeva večino trgovin. Tudi zaradi ene ali dveh stvari. In pot je šla nekako tako... Hofer. Lidl. Mercator. Špar. Lidl.
Upoštevajmo dejstvo, da sta bila Lidla na popolnoma drugačnih koncih.
Zgolj zaradi kovčka z pripomočki za risanje. Ker ga v enem niso imeli in sva morali na koncu pogledati v drugega. Kakšna pustolovščina.
Sedaj bomo barvali! Mislim, bom barvala.


Krmil. Kruh. Kakšno vezo ima to?
Kaja ne zna pravilno brati zapisanega na listu. Smeh.
Čeprav pisanje na nakupovalni listič včasih ni najboljše, kadar pozabiš kaj napisati in se ga držiš kot pijanec plota.

Pomivalno sredstvo za posodo se nekako ni znašlo na njem. Čeprav je bilo pred menoj cela gora posode v kuhinji.



Pekla sem. Po dolgem času. In še zraven sem se zabavala s prav posebnim projektom.
Poleg sem snemala video. Kako ustvarjam čokoladno kapljične piškote. Chocholate chips cookies, da smo si bolj na jasnem.

 
Najbolje pa je, da sem čokoladne kapljice izdelovala najdlje. Zaradi same zabave s pacanjem in estetskega videza.
Na koncu pa je tako ali pa tako vseeno kaj narediš. Vse nastane ena velika zmes in packarija. Res pa je, da je to najboljša masa/zmes, ki jo z malce slabe vesti ukradeš vmes. Tako slano-sladka je.


Grem na pot, dostavit piškote.

Ben Kweller - Better With You


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...