sreda, 12. oktober 2011

Po enem tednu

Če mi kdo reče, "kako kaj faks po enem tednu", ga naprej čudno pogledam. Potem razmislim in ugotovim, da je res še en teden. In potem se moj odgovor giblje nekje od dobro do v redu. Ampak še vedno se pri vsem tem sama sebi čudim, kako za vraga je lahko minil zgolj en teden.

Vsak dan ustvarjam toliko, da komaj zase vem. Sem polno zagnana in čisto notri padla.
Režem črke. Izrezujem podobe. Sestavljam sporočila.
Ko je vsega skupaj konec, pa se samo kup narezanih lističev pomeša v moji mapi.
Tako gre to.


Tudi pridno sem bila družabna in šla na kavico. Pardon, čaj.
Na mesto, kjer smo nekoč bili. Križanke.
Slovenščina je blazno zanimiv jezik in razširjen besedni zaklad je zakon.
Pa že.
Prav zabavno se je izražati z besedami, ki tako mimogrede padejo na pamet in ki so povlečene nekje iz ozadja.
Hecna je ta reč, ni kaj.

Polna luna pravijo da je. Po sirenah sodeč je res.

The Vaccines - Wetsuit


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...