ponedeljek, 24. oktober 2011

Zvedavo

Resno. Kako je to neumen izraz.
To je bilo dane slišati nekje med predavanji. Kot krohotanje. Zvedavo. Nulta. Enta. In podobno.

Čeprav sem s temi ponedeljki kar zadovoljna, ko se ni potrebno zbujati ob pol sedmih zjutraj. So mi malo nenavadni.
Da sedimo na predavanjih, ko se zunaj vidno mrači in ko noč nastane med enim in drugim prikazom nečesa na platnu.

Danes se je vse skupaj vrtelo okoli pojma 'dizajn' in 'dizajner'. Da nihče ni več samo eno. Vsi poskušamo biti več in vse.
Dizajner ni samo grafični oblikovalec, ni samo modni oblikovalec, ni samo arhitekt. Je nekaj in vse.
To se pojavlja na različnih področjih.
In trdi, da je oblikovanje skupek umetnosti in znanosti.


Blazno mi je všeč plakat za letošnji Life festival. Sploh v večerni podobi ostvetljenega.
Tu se moje današnje misli končajo. Vožnja z vlakom v trdni temi mi je škodovala.

Usher - Burn


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...