torek, 11. oktober 2011

Zumba

Vsa sem premražena. Kaj je s tem?
Odeta v toplo jopico s štumfki na nogah.
Ti letni časi so me popolnoma zmedli. Čeprav toplo je fino. Blazno fino.

Danes sem bila na zumbi. Tako za res. Ker nazadnje sem našla posnetke na youtubu in se po tistem raztegovala.
Kar je zanimivo je, da delaš povsem osnovne korake in sploh ne veš kdaj tako zakuhaš, da vse teče s tebe.
Šele jutri bom videla pravi učinek. Predvidevam, da se bom komaj dvignila iz postelje. Kaj šele priplezala dol.
Smo pa imele kul zumba majčke, ki so bile narejene iz na vrat na nos. Včeraj ideja, danes izvedba.

Ljudje na vlaku so vedno bolj glasni in vedno bolj klepetavi.
Včeraj so se štiri dekleta dobesedno drla čez cel vlak. Ko so sestopile z njega na postaji Litostroj je bilo takoj jasno kam spadajo. Potem je bilo glasno in živahno med čakanjem na predavanje. Pa še na poti nazaj z vlakom. Pa danes zjutraj so me predramili zvoki ljudi zatopljenih v pogovore.
Poleg tega si človek ne more kaj, da ne bi malo vlekel na ušesa.
Sploh se ne da izognit, ko glasnost prekaša mejo normale.

Mislim, da sem šla iz enega ekstrema v drugega. Pet dni v tednu sedaj samo rišem.
Saj to ni mišljeno kot, da bi se prav pritoževala, ampak samo tako hecno-čudno mi je.
Kdo bi pričakoval kaj takšnega.
Mogoče se sedaj vsaj počutim kot, da dajem nekaj od sebe.


Jutra so mrzla. Popoldnevi so jesensko topli.
Vreme na današnji dan je bilo fino. Že jutro je bilo prelepo.

Elvis Crespo - Suavemente


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...