nedelja, 9. oktober 2011

Domače naloge

Ne past na past.

Kot kakšen osnovnošolček delam ob nedeljah domače naloge za naslednji teden.
Vse barvne kroge, lestvice, kolaže in podobno.
Do komolcev v barvah, revijah in podobnem.


Kolač da se vika. Ni izpod mojih rok, ker naredim preveliko svinjarijo v kuhinji.

Vmes sem nekje v ozadju spremljala en kup filmov.
Še sama ne vem kaj vse sem pogledala.
Pač prišla sem do dejstva, da so vsi filmi dolgočasni. Da niso zanimivi. Da ne pritegnejo.
Vse pritegne samo kot reklama. Kot predstava. Nič drugega.
Mogoče sem sama kriva, da je tako. Da nič ne dojemam kot zanimivo. Kaj pa jaz vem.

Svet je samo bolj mrzel. Zares mrzel.
Zunaj se voha sneg. Zunaj piha oster veter. In moj nos je čisto premražen.

Caro Emerald - Stuck


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...