sreda, 19. oktober 2011

Študentska arena

Jebeš vremensko napoved. 'Pardon my French'.
Zjutraj sem jo za 'zihr' preverila in pisalo je, da bo delno oblačno, mogoče oblačno. Da bodo temperature dokaj normalne in da bo deževalo na primorskem.
Pa je res?
Ne, pridem iz faksa in kaj me čaka. Dež!

Jaz pa z risbami in drugimi stvarmi lutam po Ljubljani. Pa še zmenjena sem bila.
In to ravno danes, ko sem se zavestno zjutraj odločila, da tako ali pa tako ne potrebujem dežnika, ker ne bo dežja.
Očitno takšnih odločitev ne smem več sprejemati. Saj imam sedaj dodaten dežnik.
Mogoče pa vremenarji delajo zaslužek prodajalcem dežnikov ob blagajnah v večini trgovin. Kdo bi vedel v katerem grmu tiči zajec.

Rišem.
Samo to lahko rečem. Danes je bila moj motiv Audrey Hepburn.
Zjutraj na troli pa klepetam in izmenjam vse novice in novosti, kje je kdo, kako je kdo in podobno.
Kam nas pot nese...

Semafor ima definitivno najboljši sadni čaj.
Danes sem to razjasnila še gospodični, ki prihaja iz vetrovnega mesta. Ashley.
Poleg tega sva ob vseh dogovorih in domači nalogi odtavali do Gospodarskega razstavišča, kjer je bila še ostala zasedba. Skoraj v celoti.
Jutri je baje Pancake party. Mmm.

Ne maram vremenarjev. In vedno, ko poslušam napoved se ne konča dobro. Brezveze.
Obula bo škornje za v dež. Na glavo postavila sočna očala. In si nadela rokavice. Tako. Pa bom kot tri vremenski taft.

Enrique Iglesias ft. Ludacris - Tonight


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...