sreda, 17. september 2008

Majhen svet

mood: interesantno in zainteresirano

Svet je resnično majhen. In to dogodki vedno bolj in bolj potrjujejo.
Še manjši je pa, če hodiš v Ljubljano v šolo in so tvoje sošolke iz vse Slovenije.

Pač pretok informacij je izredno hiter in njihovo širjenje tudi. In vsak dan izveš nove in nove stvari od različnih ljudi, ker so vsi nekako povezani in preko čudnih povezav poizveduješ razne stvari.

Ja tale slikca je avtorsko zaščitena in je preveč huda, da jo ne bi objavila. Všeč mi je :P

Aja tole je nastajalo med zamudo vlaka danes zjutraj. Kaja je poskušala prikrito skriti fotografiranje železniške v Kranju in potem nastane naslednja fotografija.


Ja in preveč časa zjutraj pred šolo. Kar je posledično naneslo na McDonalds na Čopovi. In smeh, in preveč časa. Ja.

Morate mi čestitat, preživela sem domače branje in današnjo slovenščino.
Jutri pa blok ura angleščine, blok ura matematike in blok ura slovenščine (ja naravnost fantastičen urnik) potem pa še 3 ure plastičnega oblikovanja. Ja no...

Društvo mrtvih pesnikov - Ti si vse

2 komentarja:

Jasna pravi ...

Torej ...

-> song = <3
-> slonček = za ukradit, takoj
-> slika železniške = brez ljudi in mi je to tok zakon

-> đola = ogabna -.-''

Kaja Zalokar pravi ...

js naravnost obožujem tvoje komentarčke... pa ne slončka sunt... ni moj že js sm ga sunla :P
ja folka ni zato k so šli usi na mednarodnga js sm pa na navadnga počakala k sm bla pač zmenena...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...