petek, 26. september 2008

Benetke

mood: hripavo in piskajoče


Moje stanje je sicer obupno, glede na zdravje. Ampak drugače mi pa dogaja že zadnjih nevemkoliko dni. Očitno je "kriv" ta moj prehlad ali karkoli že je.


Ja včeraj Benetke. Zakon.
Važno, da sem bila cel dan polna energije medtem, ko so bili drugi čisto brez oz. so bili preveč zmatrani.


Izbira filmov je bila nekako obupna. Ok Reševanje vdove Grace je bilo še vredu proti Ameriškemu psihu...
Ta prizor morte vidit. Dve zadeti babici. Smeh.


Fotkali smo veliko. Tako, da nas čaka vikend izmenjavanje fotografij.


Dogajalo nam je. Super je bilo. Plesali smo - desni kvadrat, desni kvadrat, desni kvadrat...
Smeh. Veliko smeha. Največ iz moje strani.


In pa sošolke. Naše "predrage, preljube" sošolke, s katerimi imamo tako "prfektne" odnose. Sploh takrat, ko smo dobre volje. Obup.


Galerije. Veliko slik. Najbolj se mi je v spomin vtisnila od Matisse-a. Človek bi rekel, da je čisto preprosta ampak na meni je pustila največji vtis in me je najbolj fascinirala. Pa ne vem zakaj?

Pa nekako zanimivo je bilo tudi videti vse tiste obleke in način oblačenja kot v filmu Chicago.
Art Deco. Nek francoski avtor - George Barbier

Ja pa ne morte verjet, kaj sem dočakala... MORJE ja :D
Najboljša je bila vožnja z ladjico tja z vetrom v laseh in veselim pritskanjem na sprožilec mojega malčka.


Jutri ne bo šopinga. Jutri bo garanje (teoretično, kaj bo v praksi bomo videli), ker moram določene stvari narisati in ustvarti pa še knjigo moram prebrati do konca tako, da ja.

Ja in tudi jaz se znajdem na kakšni svoji fotografiji, ko sem prepostila moj aparat še drugim v roke. Predvsem pa mislim, da bom pristala tudi na fotografijah drugih. Ker sedaj bomo na koncu zbrali Benetke skozi oči (ubistvu leče na fotoaparatu) kar nekaj izmed nas.
Aja pa potrudila sem se samo za vas, da ste dobili dvojno dozo fotografij, ker se nisem mogla odločit :P


Norman Greenbaum - Spirit In The Sky

To je bila jutranja pesmica v filmu na katero mi je začelo dogajat, ko so vsi še napol spali :P

1 komentar:

Jasna pravi ...

Benetke so zakon ^^ mislim, vtis je odvisen od vremena in vidim, da ste meli sonček, tk da :)

Saving Grace rocks :) aveš kok je zakon, ko zažge cel kup trave in je pol mesta zadetega, pa oni dve mami, ki si čaj delata xD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...