ponedeljek, 8. september 2008

Sokec z rumeno slamico

mood: ja no

Sklanjajmo besedo čevapčič:
  1. čevapčič
  2. čevapčiča
  3. čevapčiču
  4. čevapčič
  5. o čevapčiču
  6. s prilogo :P
Ja kaj čist majceno dogaja :P (je dogajal, če smo natančni, ker sedaj ravno ne več..)

Drugače pa se mi niti ne da pisat. Ker moram narisati za risanje in poiskati skicirko.

Ubistvu sem ugotovila, da dejansko preveč razmišlam. Preveč premlevam stvari. Preveč ugotavljam kako bi lahko bilo, pa ni. Preveč se obremenjujem.
To je verjetno zato, ker preveč časa prebijem sama. In potem nimam nič boljšega za delat.
In nekako vso energijo, vso pozitivo sem porabila čez počitnice. Sedaj moram samo nekako ugotovit, kaj mi bo to povrnilo, kako spet uživati.

Vlado Kreslin - Preko Mure, preko Drave

2 komentarja:

Jasna pravi ...

Aaaa, zakon sklanjatev ^^

Sama se zaradi razmišljanja VEČINOMA štejem med intiligentnejša bitja. Samo ... včasih te prav to zjebe, kajne? Ko se preveč zapleteš v lastne misli, preveč če-jev in bi-jev in tega sranja, plus (ne)primerna glasbena podlaga in samota = ena konretna depresija

Jebiga, vsaj razmišljam, za razliko od nekaterih. In ja - mi, ljudje iz te skupine ta razmišljujočih mamo sicer včasih probleme (sami s sabo XD) toda spet drugič ... je ravno zaradi tega zakon.

Pa uživaj :)

Kaja Zalokar pravi ...

ja nekak res pol rata depresija...

pa tale komentarček tvoj mi je dons prov polepšov jutro tko da kr nadaljuj s komentiranjem pa to :P

uživej tud ti :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...