sreda, 24. september 2008

Znaki življenja

mood: na bed mi je usekal v pozitivnmu smislu

Pač, če takšno razpoloženje sploh lahko je. Uglavnm dogaja na polno.
Jedla sem sladoled. Srečali smo žlahto. S škorni in plaščkem sem skakala okoli prenosnikov in skoraj cvilila zraven.
Na hladilniku se je znašlo opozorilo.

(opozorilo na hladilniku)
Prepevali smo Naj pada zdaj dež na ves glas na poti domov iz "šopinga".

(razlog za opozorilo na hladilniku)
V šoli je bilo zanimivo.
Telovadla nisem. Ker je moje normalno življensko funkcioniranje še malce moteno. Sem pa bila na balkonu, ker naše punce "ornk" nabijajo žogo pri odbojki. Sicer pa je odbojka zgledala predvsem v smislu - "žoga! umakn se!"
Slovenščina je bila pač slovenščina. Tukaj ni kaj. Med odmoram nas je pa na dvorišču grel sonček. Sončkanje v prvih jesenskih dnevih. Aja pred tem sva pa imeli s Tjašo telovadbo, ko sva letali po štengah gor in dol, ker sva iskale profesorja. Nahujša pa je bila Tjaša - sloniva na oknu in zagleda profesorja in se skoraj zadere "Rauči!" in potem obedve v smeh (dolga zgodba - nekateri bodo že razumeli).

(mali cukrček Acer Aspire One v primerjavi s povprečnim prenosnikom)
Prvo uro matematike pa smo manjkali, ker smo šli v knjižnico zbirati filme s profesorici Režun. Za jutrišno ekskurzijo v Benetke.
Natakarica. Srvet. Opravljivček.

(moja roka v primerjavi z malčkom - ravno za pisanje blogov ane?)
Če sem še kaj spustila, moj problem :P


Ja ta pesemca se mi je danes prikradla v misli nekje na poti iz telovadbe.

Gu Gu - Mi mamo se fajn

3 komentarji:

Jasna pravi ...

Kdo v vaši familiji piše tok zabavna sporočila na hladilnik ^^ ?

Sooooo ... pudingi <3 jz poberem vse čokoladne, ej ^^ pa kok jih mate (:

Kaja Zalokar pravi ...

js :P
ne pa ne... čokoladni so moji XP... ja seveda sj enkrat odpreš hladilnik so še usi.. drugič odpreš hladilnik... če maš srečo glih še enga dobiš :D

Captain Chipz pravi ...

Haha hudo hladilniško sporočilo, i loove itt :D
Malček je zelo luškan ^^ Za bloge pa idealen. :) Srečen par x3
Mi mamo se fajn yeha ^^
Enjoy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...