torek, 9. september 2008

Šokantno odkritje

mood: pa dobro

Danes sta dve naleteli na dva in ko sva jih srečali sta imele šokirana in čisto presenečena obraza. Midve pa tudi kaj kmalu, ko sta novico delili z nama.
Ja kaj se lahko vse zgodi in kako nekateri ljudje nepričakovano pristanejo v zvezi.

Pač na naslednji fotki (ja danes so spet fotke na blogu - z mobitelom in to) sem hotela slikati mojo beležko med angleščino ampak na koncu se je na fotografiji nekako znašla naša predraga profesorica Danica.

Ja no kaj, dolgčas med angleščino. Po tem, ker sem delovala nekako zamišljeno me je takoj napadla z vprašanjem, ki se je navezal na pravkar predavano snov in imela sem srečo, da sem vseeno nekako z enim ušesom poslušala.

Špeline mavrične barvice. Sicer ni ravno najbolša fotka, namen je bil pa vseeno dober :P

Ja pač tako nekako se mi dolgočasnimo med poukom. Danes smo imeli risanje. Za preživet ampak res komaj. Sicer je bilo nekako zabavno risati Katarino ampak ne ob 8ih zjutraj :S Mogoče mi je bilo lani nekako bolj všeč, ker je bilo popoldne. Ampak bom preživela. Ker ne bi menjavala skupin (prva skupina ima popoldne).

To pa je moja žirafa. Beri žirafa ni krava ali kaj podobnega, čeprav vsi mislijo, da je...

Že nekaj časa ugotavljam, da naredim nekatere stvari, kar tako nezavedno in brez da bi imela kakšen razlog v mislih. Enostavno naredim stvar pa še sama ne vem zakaj.
Potem pa se čez nekaj časa pokaže tisti razlog zakaj sem to naredila.
Naprimer danes sem nekako z namenom zamudila vlak. Še sama nisem vedela zakaj. Samo preprosto mi ni bilo namenjeno iti na tisti vlak, kljub prepričanju Katarine, da bi vseeno lahko malce pohitela, plezala čez ograjo in podobno.
Šele kasneje sem klicala mami, ker je rekla, da gre v Medvode in je bila zmenjena ob pol štirih, ko imam naslednji vlak. In mogoče bi lahko tako šla dol v Medvodah in pešačila do tja. Ampak nekako se je potem zgodilo, da je moral oči nekaj iskat v Ljubljano in tako je še mene spotoma pobral.
In tako sem dejansko dojela razlog.
Nekako je nekaj v meni, neka intuicija. Nekaj nepojasnenega. Šesti čut.
Včasih vem, da se bodo stvari tako zgodile kot kasneje se. Ampak ponavadi si tega nočem priznati, ker mi nekako ni všeč tist njihov izid.

Današnjo pesmico sem po najdalšem času spet slišala na radiu in spet mi je bila všečna. Zelo zabavno je, ko po določenem času ponovno slišiš neko pesem in te ponovno impresionira.
Pa nekako mi spomini švignejo skozi glavo ob poslušanju.

Sean Kingston - Beautiful Girl

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...