ponedeljek, 29. september 2008

Plastična prozorna žlička

mood: nekako nevredu

Ja danes je plastična žlička, ki je kasneje dobila na ročaj napis "Kaja" prišla kar v poštev. Imeli smo jogurt. Mareličen. In to s koščki sadja...

(ja to je moja plastična žlička :P)

Razredno smo preživeli. Recimo, da se naša predraga razredničarka pogovori z prof. Bernetič-Pal. In da bo zaleglo za več kot en teden. Če ne bodo pa starši ukrepali.
Na voljo imamo 5 dni "šole v naravi". Sedaj moramo samo še ugotoviti, če želimo to izkoristiti ali ne. Jaz bi šla.

(ubistvu smo se vse nekako navdušile nad to avtokarikaturo profesorja - a ni prisrčna?)

Videli smo razstavo našega profesorja. Zelo zanimivo. Ubistvu sploh nismo vedeli, kaj naj pričakujemo, ampak so bila dela zanimiva in všečna. Sicer abstraktna umetnost iz keramike.

(to delo mi je nekako najbolj padlo v oči, ubistvu sem ugotovila, da ima lep podpis)

Sicer bi bilo lepo, če jutri vseeno ne bi bilo risanja. Ker nekako se mi ne da in za povrh vsega nimam dejansko nič narejeno.

(ja to je naš profesor med razlago in poleg njega na desni je profesorica za likovno teorijo)

Upam, da nam uspe šoping :P

(in to je naš razred med razlago... kot ponavadi na pol spi)

Danes je bilo zjutraj zelo mrzlo. Tale drastičen padec temperature mi nič kaj po godu. Sicer se ne pritožujem nad popoldanskim jesenskim sončkom ampak jutra so občutno premrzla.
Treba bo najti rokavice, če ne bom okoli hodila z zamrznenimi rokami.

Plavi Orkestar - Od rođendana do rođendana

1 komentar:

Jasna pravi ...

Mraz ga na maso sucka ej XD. In grozno je, ko te pol še mimovozeči tovornjak še dodatno zapiha -.-''

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...