petek, 5. september 2008

Šeph na kolesih

mood: pa vredu

Moj "mali" bratec je ugotovil, da ne zna napihnit balončka pač iz zvečilnega gumija in tako smo imeli v avtu 15-minutno lekcijo iz tega :P

Pač Kaji je danes pred/med malico dogajal in potem je nastalo to:

Napis ne vem kje že (uglavnm nek na šoli):

Važno, da sem imela na vse zgodaj zjutraj na vlaku (ja družbo sem imela ne morš da vrjameš) precej optimistično izjavo pač na tak način kot "kozarec je na pol poln" in sicer "jasno nebo z oblački".
Sicer pa sem potem ostala sama na poti v šolo. Pač nekateri so se zadržali, drugim pa se je mudilo, vlak pa je zamujal.

(To je fotka fotke - razstava v Tivoliju, Secesija)

Imeli smo umetnostno :P pač čaka nas damski izlet v Benetke in umetniško središče Pariza. Mogoče potem tudi sončenje v Grčiji. Pač umetnostna je zakon in jaz imam očitno faks iz računalništva med tem, ko je profesorica še v vrtcu (ali nekaj takega :D).

(Irenca k ma priponko :P)

Petek je. Vikend in to.
Danes ima siol zabavo. Samo nekako se mi ne da v Ljubljano.
Jutri je Noč radia Belvi, Omar :P ampak za to bom še ugotovila, če imam veselje do tega.


Še izjavi od včeraj:
"Lej ta zgleda k Said, sam da je punca. A ga vidš?"
pa od danes:
"Ej ta letal zgleda k d bi strmoglavu... Ne ta je glih vzletu... Ja sj strmoglavu na drug način"
Pač nekateri so talenti.


(Aja vse fotkice so narejene z mobitelom zato malce slabša kvaliteta :P)

Shaggy - Feel The Rush


To pesemco sem pa zjutri po radiu slišala pa mi je ful všeč.

2 komentarja:

Jasna pravi ...

Ona prva, smajli faca ^^

Kaja Zalokar pravi ...

to sm dobla umetniški nauduih z banano u roki pa mobitelam u žepu :P
dogajal je pač...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...