torek, 30. september 2008

Vedno in povsod

mood: naveličano

Pridno delam nalogo za matematiko. Ugotavljam pa sicer, da so vektorji - kr neki. Jaz bi raje računala kakšne enčbe in to. Ne pa to.
In pridno pišem obnovo za domače branje, ker bo jutri hudo. Razen, če bo pogovor naše razredničarke kaj zalegel. In če se je sploh "pogovorila" kot prvič.
Tako, da sedajle je najbolj aktualen par tipk na tipkovnici Ctrl+C in Ctrl+V :P


Ja danes šoping. Nič novega. Sem se pa navdušila nad škornji s peto :P
Mislim to sem tako ali tako že navdušena saj ene že imam. Samo tista peta je občutno še previsoka za vsakodnevno uporabo. Tako, da bi malce manjšo in mogoče bolj stabilno in bolj udobne čevlje. In nekaj takega sem tudi nekako našla. Samo ne vem še no. Pa srajčko iz H&M-ja bi. Tisto, ko imaš mašnjico okoli vratu. Ja...

(moje kosilo/večerja ... prou taka sexy mjhna je bla... glih zame :P ne bit lačni :P)

Končali smo z risanjem okostnjaka. V stoječem položaju. In to je bila danes moja prva ocena, če smo natančni prve dve. Ja no. Nič kaj preveč pretresljivega in navdušojočega.

Vlado Kreslin - Tvoje Jutro

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...