sreda, 10. september 2008

Napovedan konec

mood: super

Danes je mednarodni dan preprečevanja samomorov. In danes je bil nekako napovedan tudi konec sveta. Zaradi znanstvenega poskusa v katerem bi želeli ugotoviti, kako je nastal Veliki pok in iz česa je sestavljena materija in podobno. In napovedali so, da če se poskus ponesreči lahko nastane črna luknja, ki pa bi use postopoma posrkala vase. In to bi nekako potem pomenilo konec sveta.
Neki podatki pa sicer trdijo, da naj bi se to zgodilo leta 2012.


Ampak danes je bil dolg ampak dan, ki se je čudovito začel.


Takoj zjutraj še na poti na vlak, ko sem hodila čez tire je tam okoli mene poplesaval majcen rumen metuljček.
Potem, ko smo se peljali čez Sorško polje so se tam na vzhodni strani skrivnostno dvigale nežne meglice, ki so bile tako čarobne in ob enem misterijozne. Vse naokoli pa so se z jasno modrino neba za ozadje izrisovale silhuete okoliških gora v temnejši modri barvi. Kazali pa so se tudi vrhovi gričevji, ki so kukali ven skozi gostejšo meglo, ki je bolj delovala kot da bi lebdeli nekje visoko v oblakih. Bilo je prav čarobno in obenem romantično. Skratka prelepo. Res tisto, da si lahko rečeš "kako je svet čudovit". Za vrhunec pa je še sonce začelo vzhajati v navidezno večji velikosti in oranžno obarvano. Potem pa se je izgubljalo v meglice.
Ko smo pot nadaljevali so bile na nekem travniku ob progi tri mlade srnice (ali srnjački), ki so se razigrano podili po tamkajšnem travniku.

Ja ja tako čudovito se je danes dan začel.

Potem pa je sledila telovadba in tek v hitrosti počasne hoje in veliko smeha. Pa zasliševanje. In podobno.
Ja važno, da sva z Laro kamuflirali fotkanje peresa na tleh. Potrebno bo še nekaj vaje.


In celo pot nazaj sem na vlaku pisala v svoj zveščič, kar pomeni sedaj dokaj spraznjeno glavo, brez odvečnih misli, kar prav paše :P

Murat & Jose feat. Siddharta - Od ljudi za ljudi

6 komentarjev:

Unknown pravi ...

joii tale slikca jubljance pa drevesa mi je tok huda<3<3

sam ja kamuflažo bo pa treba še mal izpilt..bova jutr trenirali..

drgač pa btw zakon blog( k d ti nism že stokrat rekla sam se mi zdi d napisala pa še nism=P)

Unknown pravi ...

uff učitno je tmala prjaulna nism upazla...

no lara je komentirala=P

Kaja Zalokar pravi ...

ja no sj kdo jo je fotkov :P
sam pol morva najdt kšno zanimivo stvar...

ja hvala lara lahko to komentiranje večkrat izvajaš :P

tjaši pravi ...

elou... ja konc sveta...hmhmhm..:)..
sicer pa tist opisek narave mi je ušeč...goree, meglice, živali, sonček....wiuu:)
svet je res lep:):)..

Jasna pravi ...

Sončni vzhod <3

misel na to je ena redkih, ki me dejansko prepriča, da zjutraj sploh vstanem ^^

Teena pravi ...

Opazovat jutranjo pokrajino iz vlaka je čudovito. Danes zjutraj je bilo tolk lepo, da sem celo vožnjo sam gledala skozi okno, sploh nisem imela nobene potrebe po branju knjige, ki sem jo mela s sabo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...