petek, 19. september 2008

Dietni bomboni

mood: zaspano

Pred 10 minutami sem se ravno zbudila po 2 urcah dremeža. Tako, da sem rahlo povožena in zmrznena.
Ravno sem gledala videospot od prejšne objave in zahotelo se mi je gledanja Disney-ovih risank. Ampak ne zdaj.
Ravno sem dokončala četrto sezono Gilmore Girls in sedaj imam še 3 za pogledat. Čeprav sem nekatere dele že po TV-ju gledala, jih vseeno še enkarat, da se spomnim vsega in potem ponavadi zraven počenjam še kakšno stvar.

Zadnje čase imam veselje objemati ljudi in jim sedeti v naročju. Že navse zgodaj zutraj sem pred šolo "napadla" Irenco. Potem Špelo pa Rebči. Pri Tjaši sem si rit grela. Pa Irenco spet.
Pa boga Sara, ko sem jo napadala z špangico za lase - tisto majhno črno, celo uro OVD. Potem sem pa seveda objemala še Heleno, čisto obupano, kaj če je pa šla na Ledino in se nismo videli celih 15 min :P in tistega naprej sploh ne bi omenjala. Oki čist psiho zadne cajte tako, da ja.
Pa imela sem družbo na vlaku. In ne samo ene, kar 3.
Ja imela sem možnost iti na vlak ob 13.58, 14.23 in pa oči je bil v Ljubljani, a ne jaz sem šla na vlak 14.41. In je bilo najbolj zabavno. Sploh preden je odpelov, ko smo imeli, da ne rečem kaj, tam v živo pogled na.
Sedaj pa grem gledat naprej 5 sezono.


Aja danes smo imeli za malico Pikija in Erika :P
Pa menili smo se za maturanca. Mogoče gremo na Krf. Več bomo izvedeli v torek.

Phantom Planet - California


To pesmico sta danes prepevali Katarina in Špela. Ne si predstavljat.

1 komentar:

Jasna pravi ...

Ta pesem ... ta pesem ...

omfg, tuki not je tok spominov. Lepih, grdih, veselih, žalostnih, bolečih, presmejanih, zasanjanih in odštekanih.

In ja, tudi veliko solz je zraven. Ker ... aveš no. Ker popolnoa padeš notri, ker čutiš in ...

(mutim, spet *roll*)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...