nedelja, 14. september 2008

Alora

mood: včeraj fantastično danes pa delavno

No in sem šla na poroko.
Bilo je res zakon, sem se naplesala in uživala.

(ja js čist fensi pa to :P)

Poroka je bila na soboto 13. ob 13ih, zanimivo ane.

Pusti tisoč dni in tisoč noči, ki jih več ni.
Če sploh ne veš, da so kdaj bili.
Vzemi le en dan, ki skril si ga tja na svetlo stran.
Pozabil ga nikoli več ne boš.

Sicer se je zunaj kazal deževen dan (ni še deževalo zaenkrat), ko sva se z očetom že odpravila na pot, saj sedaj pri tako velikem avtomobilu lahko peljemo 5 ljudi ne samo 4 (plus šofer seveda).
Mami je bila priča, zato se je že prej odpravila od doma. Moj "mali" bratec pa naj bi imel tekmo v Kopru, kamor potem zaradi nekih razlogov ni šel.

(rožica k mi je bla zanimiva k je mela tok kaplc pa pač dolgčas če smo bli tok zgodi tm)

Pobrala sva mamo in ata ter sestrično in bratranca, pot pa smo nadaljevali proti avtocesti in naprej do Tržica.
Na parkirišcu Vile Bistrice (mislim, da je bilo to nisem pa čisto prepričana), kjer sta se poročila smo bili že dobro uro prezgodaj in tako smo bili prvi.
Kasneje sta prišla dva v "reklcih" in belih rokavickah. Ja dejansko sta bila "rahlo" smešna :P

(to sta tedva smešna modela u hecni "uniformi")

Ko smo se vsi svatje zbrali, sta se pripeljala ženin in nevesta (in price) z registrsko Barbka in Robert.
Ko je bilo vse pripravljeno smo se prestavili noter. Jaz kot "fotograf" sem nekako pristala na nasprotni strani svatov tako, da sem imela prav lep razgled na vse dogajanje.

To je bil tvoj dan ljubezni
najlepši dan, ki ne mine nikdar.
Svet živi za dan ljubezni,
dan ki da ti vse in vse ti zame
tega nikdar ne veš

Ubistvu je bil lep obred in to. Med prejemanjem čestitk je bila nevesta že čist objokana.
Potem je sledilo še obmetavanje z rižem, kjer sta bila na koncu vsa bela od riža. Potem smo nazdravili (ja popila sem kozarec šampanjca) in so šli oni po svoje na pot mi pa hitro domov se preoblečt za na piknik.

(a nista mela hude tablce pol uzadi)

Ja no uglavnem - piknik pa je bil v Besnici - Vogu. Ubistvu smo bili zunaj, ampak pod streho.
Sicer naj bi se tam dobili okoli 3h ampak sta mladoporočenca in priči prišli s mislim, da celo enourno zamudo ali nekaj takega, ker so pač malo nazdravljali in to. Mi pa smo se med tem že najdli z jedmi iz žara.
Potem je bilo malo lutanja tam po športnem centru in opazovanje kako igrajo squash. Ja mi "tamladi" smo se pač zase držali.

Kdaj prišel, bo zate spet ta dan
naj te upanje ne zapusti
Le zaspi, ko jutro te zbudi,
to bo ljubezni dan.

Potem pa so prišli skupina Joške vn, ki so nam igrali nekje do 10ih (potem pa so morali zaključit, saj so sosedje hoteli imeti mir).

(ta frišn poročena)

Uglavnem, ko so prišli je bilo noro in sem se naplesala, naskakala, napela in podobno. Dogajal mi je najbolj. Ubistvu sem verejtno delovala, kot da sem pod vplivom kakšnih substanc ampak vse, kar sem popila je bil samo tisti kozarček šampanjca.


To je bil tvoj dan ljubezni
najlepši dan, ki ne mine nikdar.
Svet živi za dan ljubezni,
dan ki da ti vse in vse ti zame
tega nikdar ne veš

Ja in enga fanta (moje starosti) sem cel večer prepričvala naj gre z mano plesat in mi je ratal za 3 plese :P


2x Dan ljubezni...

Kdaj prišel, bo zate spet ta dan
naj te upanje ne zapusti
Le zaspi, ko jutro te zbudi,
to bo ljubezni dan.

(besedilo Pepel in kri - Dan ljubezni)

Važno, da se mi je cel dan poslušal komad od Zablujene - Moja Liza
... Tam na vogalu ulice, kjer sva se spoznala, na steno sem napisal "Jaz te rabim moja mala" ...


Tabu - Angel


Aja ta pesmca je, ker je preprosto najboljša pa ker nisem našla Moja Liza. Pa važno, da imam helijev balon na katerem piše Živžav :P

3 komentarji:

tjaši pravi ...

Iiii...kak lepoooo...kr poroka...uh js ful sanjam o tem, da bo moja poroka "wauu":);).tko neki zlo nepozabno norga:)...
ja katja le kdo je biu ta fantič, no dejansko nima veze, važn da si plesala z njem...to je dejstvo... in pa Moja liza komad je komad k men po glavi hoi že celee počitnce in še prvo polovico septembra:);)
užiwi*

tjaši pravi ...

ups...kajka sm hotla tam napisat kkatja piše...se zlo opravičavam..;)

Kaja Zalokar pravi ...

katja... mislm tjaša pejt se skrit :P ne no sej bom prežvela...
pa fantič je bil :P
moja liza je zakon komad...

js pa nikol nism sanjala o svoji poroki...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...