torek, 23. september 2008

Privesek, priveski

mood: vročina stopla v glavo

Kjub slabemu počutju sem se danes spravila v šolo, ker sem imela zjutraj željo iti na risanje (ja vročina je stopla v glavo in to... ne se čudit). In pa morem zdržati, ker gremo v četrtek v Benetke.
Ja dejansko sem imela danes željo risati tistega našega okostnjaka. Samo smo pred tem dobili še eno in pol urno razlago o anatomiji in o Leonardu. Tako, da naslednjič nadaljujemo.

In dogajalo mi je zjutraj v avtu, ko sem prepevala na Sašo Lendero - Poco Loco. Ja kaj čte, dogajal mi je :P in to že navsezgodi zjutri.
V šoli je bilo navadno, nič kaj posebnega se zdajle ne spomnim, kar bi bilo omembe vredno.

Aja na svoji lastni ekskurziji smo izpadli priveski. Ker so grafiki prinesli vsa soglasja in denar, mi pa ne in potem imajo tisti več možnosti. Čakajte, to je bila v prvem planu ekskurzija za naš razred ali ne?

Potem pa smo bili na noro zabavni predstavitvi za maturanski izlet. Na ekonomski gimnaziji v Ljubljani. Ja naša šola, naše učilnice so zakon. Ker so majhne. Ker ne delujejo tako hladno in ostro.
Ja uglavnem, model je bil največja faca in dobili smo najbolj zabavno in zanimivo razlago. Tako, da smo uro in pol crkavali od smeha in zraven izvedeli vse koristne informacije. Krf. Ja.
To je bilo smeha. In prigod iz njegovih izletov.

Potem pa sem na Glavni srečala ne-morš-vrjet-koga in sem se nekako počutila kot privesek, ko me je Lara zapustila.
Zato - privesek jaz, privesek ti, priveski mi vsi... :P

Danes je prvi jesenski dan. Ja hitro gre ta čas. In sedaj mi nekje v glavi, v spominu odmeva pesmica, ki ima besedilo "poletja ne bo, poletja ne bo, izginilo bo...", sicer sploh ne vem iz kje je, kdo poje, samo odmeva mi v mislih.

Gossip Girl, četrti del je že pogledan :P

Katharine McPhee - Better Off Alone

Ta pesemca me je danes spremljala na vlaku, ko je pokrajina bežala mimo mene, jaz pa sem se znašla med množico lastnih misli, ki so brzele skozi mojo glavo.

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...