petek, 25. april 2014

Po velikonočnem ponedeljku

Po obilnem nedeljskem zajtrku z ogromno posode, je sledil še ponedeljkov. Včasih je dobro, da ta velikonočni vikend pride samo enkrat na leto.
Seveda pa na velikonočni ponedeljek sledi tisto pirhanje pred trgovino. Sekanje pirhov.
Jaz nisem sodelovala, sem navijala.
So bili pri nas doma skoraj precej uspešni. Pri sekanju pirhov s palico smo imeli v naši družini finalista. Ampak odboji palic na koncu niso bili naklonjeni. V prvi rundi pravzaprav nobenemu.

Pirhanje pred trgovino.

Na tem faksu smo tako, malo po svoje, ali kako bi se človek izrazil. Teoretično smo imeli izpit, praktično smo imeli zadnje korekture. In praktično smo imeli tudi zadnjič. Še malo pa bo konec vsega skupaj.
Bolj ko se tej točki bližam, bolj zmedena sem. Saj vem za vse kaj moram narediti, samo ne vem kako naj si časovno razporedim stvari. Mogoče se za malenkost preveč obremenjujem s tem.

Ampak se pa morda tudi preveč trudim biti preveč pridna, ker imam stvari že takoj narejene. Ko bi morala še kot sicer pokazati začetne faze in predstaviti ideje in podobno, sem prišla že s končnim izdelkom, ki je nastal skozi igranje. Pa je bilo tako uspešno igranje, da sem takoj dobila novo nalogo. Saj niti ne vem več, če se splača biti priden. Potem dobiš še en kup dodatnega dela. Ampak po drugi strani mi pa vsaj dolgčas ni.

Preden odcveti ta mogočna jablana.

Slišala sem pesem od skupine Soprano$. In danes mi je uspelo razvozlati uganko, zakaj mi je vse skupaj zvenelo kot Bepop. Alenka iz Bepop prepeva v njej.

Če sem danes videla vse serije, ki so jih vrteli na Siol Tv, je to dokaj žalosten podatek. V moj zagovor je pa res, da je televizija gorela za podlago in sem ta čas nekaj delala. Ali tam nekje.
Veronica Mars. Grey's Anatomy. Sex and the City. Friends. Vmes pa še The Big Bang Theory na kanalu A.
Sicer je pa bila Grey's Anatomy ravno začetek, prvi del, prve sezone. Od vseh naštetih samo še te serije nisem gledala.

Se je začelo.

Obožujem, da se počasi že pojavlja moje najljubše sadje. Ubistvu so kar gozdni sadeži. Ampak čakam, da bodo na vrsti tisti pravi, najboljši, z domačega vrta.
Poleg tega pa so piščančje rolade s skuto in pršutom res okusen obrok. Včasih je dobro, da ti internet pove kaj novega. Pridno zbiram recepte za v mojo kuharsko beležnico.

Soprano$ - Pod zvezdami



Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...