ponedeljek, 3. junij 2013

Do vrha polna vozička

Sedaj vem, da je nakupovanje kuhinje zahtevna disciplina. Sploh če je šoping šport.
Kako samoumevne postanejo vse stvari v kuhinji in se sploh ne zavedaš koliko stvari v resnici potrebuješ, dokler ne začneš tavati po trgovini. In po tistih dveh urah se mi je že kar malo bledlo. Vse je postalo že bizarno. Ampak, da sem bila le v pomoč. Vsaj tisto malo.

Na faksu sem se prikazala z malenkostno zamudo, ampak v resnici nisem nič zamudila. Strpali so nas poleg vse gruče stolov. Na faksu samo mi in vsi stoli vseh učilnic.
Razmere za delovanje so vse prej kot idealne in dejansko sem cel čas prebila pred učilnico. In nisem mogla več. Šla sem in ujela vlak za domov.

Doma pa nageljčki, ki sedaj krasijo mojo okensko polico.

Olly Murs - Ask Me To Stay


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...