nedelja, 2. junij 2013

Karirasta popestritev

Kdo se drugega junija zavije v "ta zimski" kopalni plašč in si obuje "ta tople" nogavice?
Saj imam res hlad malce rajši od vročine, ampak ne gre mi v glavo, kako lahko tako nihajo te temperature. Čeprav so mi mati povedali, da je bilo pred dvaindvajsetimi leti nekako podobno, ko je šla ona v porodnišnico v bundi.
Torej lahko sklepamo koliko bom stara v kratkem. Pojutrišnjem pravzaprav.

Danes sem na minimalnih obratih delovanja, ki vključujejo še vmesni počitek, ker sem malo onesposobljena. Vsaj tisti trenutek krča. Saj sem se ponoči zbujala precej tako, da sem prinesla notri s popoldanskim dremežem.
Ni bil ravno moj dan. Le večer je bil precej optimističen, ko sem po dolgem času zmagala igro Catana. In počutim se boljše.

Odtisi ritnic.

Včeraj pa sva se potepali v Ikei. Pa me potem zvečer ni bilo nič doma, ker sem šla takoj dostavit škatle, ki so mi bile naročene, da jih prinesem. Luksuzno.
Iz tiste trdnjave dan nazaj je kar naenkrat nastal simpatičen prostor.

Ikea! Navdušenja nad izletom ne skrivam. Kljub ovinkom.
Z materjo sva se podali na najin "tipičen" izlet v Celovec. Najprej v Adidas, kjer še nisva videli toliko avtomobilov in ljudi in psov v trgovini. Malo pofirbcali, ampak nama nič ni padlo v oči.
Tako kot še nikoli nisva bili tako hitro naokoli nakupovalnega centra v središču, da še parkirnine nisva plačali. Volk na majici. Pikasta kratke hlače. In zaloga spodnjih hlač.

Mesne kroglice! S konjskim mesom ali brez. Še vedno so odlične. In dejansko jih nisem instagramirala. Menda se tega še najbolj veselim. Ampak na koncu se je situacija tako razpletla, da sem dobila nadvse prikupno rojstno-dnevno darilo. Karirast stol. Iiii.
Tako, da sem potem doma sestavljala in razstavljala stole.
Šli sva pogledati za zavese in vrečke. Prišli ven z vrečkami, čajnikom in rožico. Pozabili pa na steklenice. Ups.
Kar se je izkazalo za precej dobro rešitev, saj sva v nadaljevanju in v naslednji trgovini čez cesto naleteli na veliko bolj ugodno ponudbo. Sicer sva na srečo že takoj odkrili najino slabo izračunavanje cene steklenico oziroma slabo branje nalepk. Vendar se je na koncu še vseeno izkazalo, da se nama nakup veliko bolj splača in še ravno kot naročeno so imeli nanje dodaten popust. Več sreče kot pameti, bi lahko rekli.
Sedaj imava na zalogi ducat steklenic za hrambo sirupov, saj vsi naši trije bezgi tako nadvse uspešno cvetijo, da komaj sledimo.

A ste že gledali posnetek iz britanskega šova talentov, tisto s sencami? No, sedaj je za pogledati še polfinalni nastop. Gane te.

Michael Buble - End Of May



Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...