četrtek, 12. januar 2012

Paleta emocij

Bil je pester dan. Predvsem v smislu kakšno raznoliko paleto čustev sem dala skozi.
Grozno...
Naveličana. Srečna. Impresionirana. Zbujena. Vesela. Zaspana. Nekako nerazpoložena. Ustvarjalna. Nenavdihujoča. Slabe volje. Svobodna. Začudena. Nesrečna. Brezvoljna. Navdušena. Jezna. Besna. Obupana. V redu. Fascinirana. Brezizrazna. Slabotna. Ok.

Pa še mnogo vmes, katerih sploh ne znam opisat. Nekako mi zmankuje besed.
Skratka sedaj sem samo še izčrpana, vsaj psihično, ker se je hormonsko ravnoveseje zarotilo proti meni in potem sem imela takšne izpade.
A ni to preveč pestro za enega človeka za en dan?
Grozno, ja.

Poleg tega pa mi je današnji horoskop povedal, da bom začela z novim poglavjem v iskanju identitete. Zanimivo, ni kaj.
Pač to so tisti trenutki zjutraj, ko bereš zanimiva dejstva in dnevni horoskop med vožnjo na troli. Ljudje smo vse preveč obkroženi z ekrani in podanimi informacijami. Še pokopalo nas bo od tega.

Oh, jutra so čudovita. Zamrznjena pokrajina in zarja. Potem pa žareča rdeče oranžna krožna stvar na horizontu neba. In nežni žarki, ki posvetijo skozi dim, ki se vali iz velikih ljubljanskih dimnikov.

Pregledujem vse epizode serij, ki so se odvrtele. Dan, dva nazaj. Počasi, a vztrajno, ker se mi nikamor ne mudi. Še People's Choice Award sem si uspela ogledati nekje med risanjem, slikanjem lavirane risbe rok.

Kelly Clarkson - Stronger (What Doesn't Kill You)


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...