nedelja, 13. julij 2008

Samo za Laro, uro prepozno

mood: kljub dežju še vedno sončkasto

Vem Lara, da si hotla objavo ob dveh ampak nekak ni ratal.

Glede na to kako se je dan lepo začel, trenutno dežuje (popravek: in zraven najbolj močno sije sonce). Na vsake toliko časa se pa ulije. Kdo bi si mislil.
Jaz pa seveda ne morem brez, da bi fotografirala (saj včasih se sprašujem kako, da nisem na fotografiji pristala?)


Važno, da je bila luža v obliki srčka. (Mene nekaj daje zadnje čase, ampak še nisem natančno ugotovila kaj.)


In važno, da sem ob največjemu nalivu sedela zunaj na stopnički in opazovala dežne kapljice, ki so padale na tla in nekako tudi na moja kolena.


No uglavnem pač, ker imam tako rahlo preveč časa na vsake toliko časa, sem zadnjič razmišljala o sprejemcih, mapah in podobnih stvareh za naprej.
Pač, če greš ti na ALU, ali moraš ti nekako ful dobro risat in pokažeš svoje znanje? Ali moraš ti tako risati, da pokažeš nek talent ampak, da imaš še možnost, da svoje znanje nadgradiš?
Ker pomojem ne smeš preveč dobro risat (ker potem te že nimajo kaj za učiti), ne moreš pa tudi kar neki risati, brez znanja in podobno (ker bi bilo potem preveč dela).
Ker pač sem slišala, se govori, da učence iz SŠOF sprejemajo tako, da jih neko leto zelo veliko sprejmejo, naslednje pa komaj kakšnega.
Ker imajo (imamo) po njihovem mnenju že preveč dodelan stil. Amapk kaj je potem fora, če se ti 4 leta trudiš in se učiš risati v srednji šoli, če te potem zaradi "preveč dodelanega stila" ne sprejmejo?
Helena kriva (aja to ne smem rečt... ups) za naslednjo pesem.

Jan Plestenjak - Bolezen

3 komentarji:

La_La pravi ...

hvala kaja...sam to s temi sprejemci je res bedn ja...važn d bomo mi un let k jih bodo ful s sšof-ja sprejel ane=)

optimizm pa to

Kaja Zalokar pravi ...

pa ni za kej :D
ja seveda... sj js sm zadne čase čist optimistična...

tjaši pravi ...

to optimizemmm:):)... svet je lep punčke drage:)...:).. na ALU bote pa itk sprejete:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...