torek, 22. julij 2008

Modrina neba

mood: precej dobro

Glava je sicer trenutno prepolna stvari, sem prezaposlena ampak upam, da bo ta objava nekako uspela.
Spet sem bila na "šihtu" sicer šele od 11ih, ker sem zaspala nazaj po alarmu ob 7ih. Corel. Nalepke.
Potem sem imela ob 2h vsega dovolj in ker se je zunaj pokazala modrina neba sem se odpravila na sprehod po dolgem času. Standardna oprema + sokec + čokolada.

Modro nebo nad mano in zvoki znanih pesmi, misli mi "švigajo" skozi.
Znana pot pred mano in običajni cilj.


Tokrat je bila voda spet narasla ampak sem vseeno našla ravno dovolj velik kotiček za sedenje.

Strmenje v majhne valovčke, ki so se delali, ko so se zaleteli ob "plažo". Klic ter klepet.
Pohajkovanje po gozdu in opazovanje oblakov, ki se združujejo v večje nevihtne/deževne oblake.
Nad gorami je že začelo liti in počasi se je premikalo tudi proti nam. Na nasprotni strani pa je bilo jasno.
Sem ter tja je name že priletela kakšna kaplica. Pet minut po tem, ko sem prišla domov pa se je ulilo.

Potem je sledil msn ter izpad povezave v svet za nekaj uric.
Zato sem si med tem pogledala film Waitress. Lep film, konec. Ker sam film je na trenutke rahlo čuden in življensko krut ampak je vreden ogleda.
Potem sem risala. Slikala. Zablujenci pa so doneli iz zvočnikov.

Nato pa sem fotografirala še oblake, ki so se zopet razjasnili in bili obarvani v oranžne barve.

Tako nekako je potekal moj dan. Sedaj pa sem spet iskala pesmi za blog. Moja danjašnja odločitev je zopet nekaj slovenskega.

Nina Pušlar - Vse kar rečeš mi

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...