torek, 1. julij 2008

Koktajl parti

mood: pripravljeno na zabavo in super

Vedno sem si želela tiste kozarce za koktajl. Še bolj me je v to navdušila serija Seks v mestu, ko pijejo tiste Cosmopolitane.


Tako, da za uspešno končano šolsko leto, kot darilo to dobim in še set za pripravo.

Vse, kar sem potrebovala je bilo še nekaj pijače in velike količine ledu.
Prvo sem dobila danes, ko sem šla s starši po nakupih in so si oni tudi zaželeli nekaj za probo, drugo pa mi nekako ni ravno najbolj uspelo, saj sem prepozno naredila led. Sicer sem porabila tisto, kar smo imeli in potem sem šla še mamo prosit, če ima kaj ledu "odveč".

Seveda pa zabave ni brez prijateljic. Tako, da sta, ko sta slišali da imam vse potrebno za vse skupaj, takoj prišli k meni.

Sprva je bila težava, ko je bilo potrebno uskladiti sestavine, ki jih imamo in sestavine za kakršnokoli mešanico.
Tako smo ugotovile, da imamo skoraj vse potrebno za Cosmopolitan, ki smo si ga tudi zaželel in smo pričele s pripravo.

Cosmopolitan

v naši verziji

  • 6 cl vodke
  • 4 cl pomarančnega likerja
  • nekaj višnjevega/ jagodnega soka
  • 1/4 stisnjene limete
  • led

    Že skoraj smo obupale, ker nam je zmanjkalo ledu, ampak smo šle nekako še k mami preverit, če ima kaj ledu in smo ga tudi dobile. Nato se je naše eksperimentiranje nadaljevalo.
    Po ogledu receptov smo se odločile, da poizkusimo narediti nekaj podobnega kot je koktejl Piña colada.
    Po spretni rešitvi problema s sestavinami smo že veselo mešale naše koktejle. Mogoče je ta še bolj navdušil kot Cosmopolitan.

    Piña colada

    v naši verziji

  • 4 cl piñe colade
  • 4 cl belega ruma
  • 6 cl ananasovega soka (iz ananasovega kompota)
  • rezino ananasa v kozarec
  • 1/2 rezine ananasa za okras
  • led
    Komaj čakam na ponovitev pa tudi, da še kdo drug pride na koktejle in obisk. Kaj moramo vsega lepega je enkrat konec in tako tudi zabave in koktejlov. Uživajte ob poslušanju uvodne pesmi iz filma Seks v mestu.



    Fergie - Labels Or Love


  • 2 komentarja:

    tjaši pravi ...

    mmmmm...njami njami...še bi mami:)... dobr zgledajo tejle koktejli, bi mi zdej en po šihtu kr pasu ja;):)...
    užiwi...<3

    Unknown pravi ...

    ja tjaša kdaj se boš mogla oglasit ane... sj veš razgled na gore pa lekcije iz fotošopa pa koktejl za zravn :D

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...