sobota, 19. julij 2008

Tetris

mood: pa vredu

Pa ubistvu imam rahlo obsesijo z igro Tetris (le kdo je kriv za to... PRT, zadnje ure (smeh)).
In ubistvu ga igram, ker ne morem samo ene stvari početi in da mi ni dolgčas.
Ker ponavadi igram, ko gledam film. Ko čakam, da mi na msn-ju kdo kaj napiše ali pa preprosto, kar tako in zraven razmišljam.

In si dejansko včasih predstavljam to sestavljanje delčkov, kot življenje. Ko si sami sestavljamo delčke - spomini, dogodki, ko zaidemo s poti in nastanejo luknje, ki pa se lahko s pravimi potezami zacelijo. Ampak na koncu vsega pa ne glede na to koliko točk smo dosegli, koliko vrstic smo podrli, vedno nekako pridemo do konca. Vedno se igra konča, prej ali slej in dejansko se tudi naše življenje konča.


Danes sem pospravljala, prala cunje in letala od pralnega stroja do sušilca. Gledala sem filme - Doomsday, Happy Feet in Becoming Jane. Zadnjega imam za pogledati še zadnjo tretjino, ker sem enkrat vmes zaspala, drugič pa skoraj.

Tako, da tako nekako se je odvijal moj dan. Sedaj pa sledi še nekaj recimo, da uric klepeta po msn-ju.
Pa ne vem kaj bo z morjem?

PS. link, moj trenutni rekord - level 25, lines 150 in score 209331

Kosta - Bombnar


Matic se je pa včeraj tako trudil, da bi mi to pesmco poslal - veš danes sem jo vseeno najdla, tako da jo sedaj imam :D.

2 komentarja:

Matic pravi ...

Dobra pesmca je spodaj :P

Tisto z liki, ki predstavljajo življenje mi je všeč :)
Zdej bom pa o tem premišljeval ... :)

Unknown pravi ...

Sj kdo jo je pa poskusu pošilat :P

Pa ja to mam js taka filozofska uprašanja med igranjem tetrisa pol vm dam pa mal za mislt...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...