petek, 11. julij 2008

Poziranje z marjetico

mood: veselo z marjetico v laseh

Zopet sprehod. Jaz, mobi, slušalke, fotoapart, torba, skicirka in svinčnik.
Veselo pot pod noge in proti vodi.


Dejansko mi je ta cilj danes uspel, saj ni bilo po dežju in ni bilo ljudi. Zato sem potegnila hlače do kolen in šla v vodo, ki sploh ni bila mrzla.


Prav zabavno je bilo čofotati po vodi in hoditi nasproti toku. Seveda mi je bilo v užitek tudi čista tišina, samo šumenje vode (in hrup avtomobilov zgoraj na avtocesti).


Potem pa je sledilo še malo poziranja z marjetico, ki sem jo po poti otrgala.



Sicer sem poskušala risati ampak sem se nekako samo zasanjala v razgled, ki sem ga imela. Ko so se mi noge posušile pa sem krenila zopet nazaj proti domu, na nebu pa so se oblaki obarvali rožnato.


Vse skupaj pa se je odvijalo ob zvokih Tabujev. Sploh poplesavanje po poti ob avtocesti na Oblak za dva.

Tabu - Oblak za dva

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...