sobota, 26. julij 2008

Opraljivka

mood: neopredeljeno, brez besed

Končala sem Gossip Girl. Super serija. Komaj čakam naslednjo sezono.

Sicer sem se med gledanjem nekajkrat od srca nasmejala. Samo potem je nekako prišlo vse za mano. Še vedno ne vem, kaj točno.

Poslušam Uspavanko (Tabu) pomojem res že 17ič...


Videz vara. Včasih tako lep sadeš na pogled. Skoraj brez napak, brez prask in obdolčenosti.
Prikaže pravi jaz, ko ga razpreš in je znotraj črviv, gnil, ga vse skupaj razžira.
Vse se skriva pod masko sreče, pod njo pa je vse melanholično.

Moje oči so bolj zelene, kot ponavadi. Slane kapljice polzijo in padajo v neznano.
Samo prazno zrem v zaslon, brez občutkov.
Trenutno je vse, kar bi rabila samo rama na katero se lahko naslonim.
Mogla bi iti na kransko noč . Pa nimam dovolj moči, da bi prišla tja.

Skoraj vedno sem pri roki, se razdajam, pomagam. Ampak, ko bi pa jaz rabila koga pa nimam moči, da bi to povedala oz. ni nikogar. Noben nima časa. Noben se ne oglaša. Odziva.
Ima sploh smisel.

MGMT – Time to Pretend

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...