torek, 15. julij 2008

Joj pa te kratke hlače

mood: dobro

Lara nisem se mogla upreti naslovu (smeh).

Pač danes je bil tak čudovit dan. Po dolgem času sem šla spet z vlakom v Ljubljano (nazadnje je bilo tisti ponedeljek, ko smo zaključili s šolo).
Obožujem vožnjo z vlakom. Ko sediš in opazuješ, kako pokrajina beži mimo tebe. Kako se ljudje ustavijo in pogledajo kako vlak hiti mimo njih. Ko morajo vsi počakati, da se ti pripelješ mimo.
Ko sem izstopila, sem imela občutek kot, da se ni nič spremenilo, kot da hitim v šolo. Na gerbičevo, ker sem morala še po žetone (smeh).
Ubistvu sem se v teh dveh leti že navadila na Ljubljano in se nekako tudi rada vračam.

Ampak danes je sledil "šoping" z Laro seveda, kar pomeni veliko "zanimivih" cunj in pa velike količine smeha. In tako je tudi bilo. Sicer se je malo zalomilo potem z iskanjem kratkih hlač ampak hlače najdene, vse dobro (smeh).
Kupila sem si kiklo, v katero se je Lara preprosto zaljublila, jaz pa se ob vsakem pogledu bolj navdušujem :D.

Sedaj pa nekako pospravljam omaro. Tako, da je na tleh nastal velik kup nenošenih in premajhnih oblačil, omara pa je napol prazna.

Agropop - Ti si moj sonček

2 komentarja:

La_La pravi ...

a veš da dons sm pa dubla še jopco=)

Kaja Zalokar pravi ...

o kok lepo :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...