sobota, 12. julij 2008

Gledanje zvezd, morje, dvojina... samo želje

mood: polno želja

Šla bi na morje.

Imela bi nekoga, nekoga, ki bi me kar tako peljal na morje, na sprehod ob obali. Na opazovanje zvezdic v dvoje. Na objem in poljub ob sončnem zahodu. Na sladoled. Na poplesavanje ob nežnih ritmih. Na opazovanje in poslušanje valov in samo sedenje na prazni plaži.
Nekoga, ki bi me imel rad, ki bi me crkljal, ki bi mi šepetal v uho, ki bi me poljubljal, ki bi me stistnil k sebi.

Morda bi preveč zahtevam?
Morda delam kaj narobe?

Nič se sicer ne zgodi čez noč.

Ampak mislim, da bo nekoč prišel tudi trenutek zame. Verjetno samo trenutek, ker nič ne traja večno in vedno je vsega lepega enkrat konec pa čeprav tega nočeš.

Aventura - Un beso

3 komentarji:

Neja pravi ...

ooo<3 kaja se čiz strinjam s tabo. ob telmu blogu se pa orng zasanjaš=)

Kaja Zalokar pravi ...

ma d se... to pa nastane k z lepo pesmico ležiš pod zvezdicami pa gledaš u nebo pa razmišlaš...

tjaši pravi ...

o kok lep blog... nekoga... hm...ja sanje sanje sanje... ki nekoč postanjeo resničnost:)...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...