torek, 8. julij 2008

Sprehod z napol suhimi cestami

mood: zasanjano z nasmeškom in sprehodeno

Ugotovitev danes... ker sem enkrat prejšnič pisala, da karkoli narediš gre vse skupaj v pisane marjetice, sem danes razmišljala, da nekako če že priletiš na dno potem greš lahko samo navzgor.
Potem pri tem nastane sinusna krivulja (maš res Helena).


... po dežju vedno posije sonce...
In tako je tudi danes. Po deževnem dnevu je bilo popoldne, ubistvu večer, jasno. Tako, da sem se odpravila na sprehod, sama.
Tisti prijeten hlad in vonj, ki nastane po dežju v poletnih dneh.
Tako, da spet mobi za vrat, slušalke v ušesa, ključ v žep in fotoaparat v roke ter veselo pot pod noge.

Šlo je veliko ljudi na sprehod, mogoče kar malce preveč. Saj potem te vsi čudno gledajo, ko s fotoaparatam okoli "strašiš".
Tako, da sem se ponovno podala na lov za novimi zanimivimi fotkami.
Zopet sem imela cilj iti tja ob vodo, ampak sedaj je bil problem, da je bilo še vse mokro in blatno ampak je bilo zaenkrat čisto dovolj, da sem samo bila tam v bližini, bom šla pač ob drugem času posedati.


Potem sem pot nadaljevala okoli po cesti ob travniku, kjer se sprehajajo ljudje.
Tako sta mimo prišla mali fantek in mamica.
Fantek: "Kaj pa te teta tam počne?" ... jaz pa seveda sredi travnika razno, ko slikam neko rožico.
Mamica: "Slika rožice, verjetno jih ima rada." ... jaz pa v smeh in fotografiram naprej.

Pač moj krog se iz dobrih 20ih minut zavleče na eno uro, če imam fotoaparat sabo.


Zvečer pa, ko smo družinsko igrali igro Catan(spet sem izgubila) je bil vmes tudi film Več kot dekle (Crossroads) in tako mi je v spominu ostala pesem I'm not a girl, not yet a woman, tako da vam dajem video (ni original, ker ga ne morem prilimati).

Britney Spears - I'm Not A Girl, Not Yet A Woman

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...